Macbook pro - i krise!

Alle andre enheder drøner derudaf på nettet. Ipad, konens macbook, iphone, ipod - you name it. 

BARE IKKE MIN MACBOOK PRO. Den kører ligesom i klumper. Der er perioder, hvor der bare ikke sker noget, når jeg klikker på et link. Jeg kan ikke åbne noget. Så pludselig er den der... i to minutter. Så hænger den igen i 10 minutter. On/off hele tiden. 

Hvad kan det være? Hjælp!!!

Det desperate

5 Kommentarer

Hej JJC1303

Ligner det du oplever det som er beskrevet i denne tråd, er jeg sikker på at Martin god vil have at du svarer på de spørgsmål i den tråd:

/t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-shop/m-p/117724#M15360

Tak, men jeg kan kun  sige, at det er helt tilfældigt hvilke sider, der volder problemer. Jeg bruger safari, men problemet er der også med andre browsere. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JJC1303,
Prøv at slet alle net din MacBook haft forbindelse til. Genstart og opret forbindelse til dit eget net igen.
Systemindstillinger > Netværk > Airport > Avanceret

Mvh
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JJC1303

Jeg vil også blande mig Glad humørikon

Men i første omgang vil jeg blot skrive, at de to som har hjulpet dig her, har givet dig god og kompetent hjælp. Hvis det viser sig, at det alligevel ikke virker, så skriv det her i tråden, så får jeg besked, nu jeg også har skrevet i den og vender tilbage. Der er nemlig flere ting mere, der kan gøres, for at få det til at spille max. Mon ikke iMac har flere ideer?

Blinkende humørikon

Hilsen

Tak, jeg prøver lige det med at slette alle de forbindelser, som min mac har været koblet på... så ser vi om det virker. jeg vender evt tilbage... !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)