Macbook og TDC play

Hej 

Jeg har en Macbook pro og vil gerne downloade musik fra TDC Play på den. Jeg har også installeret Flip4mac wmv player, som skulle være mac's svar på windows media player. Men der er stadig ikke noget positivt resultat med filerne. 

Er der nogen der ved hvordan man kommer videre herfra?

Mvh.

jan

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Du kan ikke spille Musik fra TDC play på MAC, desvære. det skyldes at MAC ikke kan spille DRM beskytted filer.

men du kan streame musikken direkte fra hjemmesiden.

Jeg mener at have læst at TDC arbejder på sagen, men mere ved jeg ikke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Rigtigt hvad miela1 skriver.

Dog er det Microsoft DRM som ikke virker på Mac. Heller ikke hvis man har "Flip4Mac" installeret. Der findes andre plug-ins, men ingen af dem løser problemet. Microsoft har valgt ikke at frigive Windows Media Player til Mac, som kan bruge den nuværende DRM fra Microsoft.

Men DRM fra Apple fungerer selvfølgelig fint med Mac'en.

Mit gæt er at der er en aftale mellem Apple & Microsoft om ikke at frigive denne Media Player. Men det kan jo være det kommer. Og miela1 har ret, der arbejdes på en løsning, dog til iPhone. Men det er ikke TDC som bestemmer, Apple har fat i den lange ende, de godkender alle APPs til deres App store.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P