MAC OG TDCPLAY - HJÆLP. VIRKER IKKE!!

Hej TDC, 

nogle som kan hjælpe med med hvorfor, at jeg ikke kan afspille TDC PLAY musik på min Mac? Jeg snakker kun om at STEAME - ikke downloade. Jeg kan sagtens tilføje sangen til det pop-up-vinduet, men den vil ikke afspille sangen. Jeg trykker play, og så går den hurtigt fra ''play-knappen'' til ''pause-knappen'' og så hurtigt tilbage til ''play-knappen'' igen. 

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ingen forskel på at streame musik på PC eller MAC, så problemet ligger sikker i din browser.

Prøv at hente en anden browser til din mac og se om det virker deri.  Hvis det gør, så ved du problemet er i din browser og du skal sikkert geninstallerer den eller opdatere nogle af dens plugins osv.

Kender ikke meget til MACs, men dette er mit bud.

Har du fundet en løsning på dit problem - jeg står nemlig med præcist den samme udfordring?

Anders

Jeg kan heller ikke downloade musik fra min Mac. Det er en .wma fil, og kan åbenbart ikke åbnes med iTunes. Please hjælp

Skift til Windows.....

Itunes understøtter i WMA filer, så hvis du ønsker at afspille downloadet musik fra TDC Play

må du benytte en anden afspiller. 

Fx. vil jeg anbefale SongBird - den er gratis og kan også køres under iOS miljø.

Derudover ligner den i opbygning Itunes, og understøtter nogle få funktionaliteter i syncroniseringen med Apple Itunes produkter.

Og en sidste ting, så læg press på Apple om at lave understøttelse til WMA.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)