Mac og Connect it


Jeg har købt en mac og dertilhørende mobilt bredbånd. Jeg har installeret det, og det har virket. Men nu virker det ikke længere, jeg har følgende problemer

- Når jeg tilslutter modemmet, siger computeren, at der er sket en fejl, og jeg skal slukke computeren. Dette gør den hver gang.

- Når jeg har forsøgt at indsætte modemmet, og det ikke virker, er min mail på min mac gået i stykker og virker ikke længere.

- den spørger om adgangskode, selvom modemet ikke er tilsluttet.

 

Kan I hjælpe mig?

 

Julie.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Julie

Hvis du ikke allerede har prøvet at sætte usb modemet i en anden port på din Mac, så prøv det, ellers kan du prøve at installere det på en anden computer, for at finde ud af om det er computeren eller modemet der er årsagen til problemet.

Med hensyn til din e-mail, burde du kunne taste passwordet ind på ny, så længe det er det korrekte password.

Hvis dit password fortsat afvises, vil jeg foreslå dig at kontakte Hotline, så vi er sikre på at du benytter det rigtige password.

Her er kontaktoplysninger til Hotline: www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)