Svar

Mac Mail og tdc Webmail

Jeg har i flere år kun brugt tdc's webmail.

Nu bruger jeg Windows Livemail, og er glad for at mine mail stadig er tilgængelige på tdc webmail.

Hvad kan jeg gøre på en Mac?

Kan jeg bruge Mac Mail, uden den henter alle mail ned på computeren, så jeg ikke kan se dem på tdc webmail bagefter?

Vh Rasmus

icon

Bedste svar af ThomasG 1 november 2011, 13:46

Hej Rasmus

Tak for dit indlæg

Der er en nem løsning på dit problem. Det du kan gøre er, at indstille din Apple mail til at når den henter posten fra din webmail, så efterlader den en kopi.

Det gør du ved at åbne Apple mail, gå ind i indstillinger. Inde i indstillinger vælger du avanceret, der inde fjerner du fluebenet i "Fjern kopi fra server, når besked er modtaget".

Ved at følge denne vejledning bliver der altid gemt en kopi af dine mails inde på vores webmail.

Du er altid velkommen til at skrive tilbage, hvis der er andet jeg kan hjælpe med Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rasmus

Tak for dit indlæg

Der er en nem løsning på dit problem. Det du kan gøre er, at indstille din Apple mail til at når den henter posten fra din webmail, så efterlader den en kopi.

Det gør du ved at åbne Apple mail, gå ind i indstillinger. Inde i indstillinger vælger du avanceret, der inde fjerner du fluebenet i "Fjern kopi fra server, når besked er modtaget".

Ved at følge denne vejledning bliver der altid gemt en kopi af dine mails inde på vores webmail.

Du er altid velkommen til at skrive tilbage, hvis der er andet jeg kan hjælpe med Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)