Mac, iPad, iPhone, iPod

• Deltager
  • 2 kommentarer
Er der nogen hos TDC, som kan give en fornuftig forklaring på, hvorfor Apple bruger ikke skal have de samme muligheder og retigheder som Windows bruger, tilmed bliver Apple bruger konstant henvist til, at de jo kan installerer Windows og medieplayer på deres Mac, det må da være sådan, at TDC m.fl. Tilpasse sig brugerne og ikke omvendt, man kunne godt nok tro, at MS. Betaler div. Udbyder for ikke at kommer videre i udviklingen, faktisk er det sådan at Apple er større end MS.!! Så hvad med at komme vider NU...

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

først, skal du lige have styr på dine facs, microsoft er langt støre end Apple, som virksomhed, og har mange flere brugere. dog ikke på mobiltelefoner, der er Symbian(Nokia) størst, der efter, android, og så apple(iphone)(http://en.wikipedia.org/wiki/Android_(operating_system)#Market_share)

der efter er det ikke TDC der ikke vil lave så du kan bruge Play på Apples produkter, rentfaktsk ligger der en Play App(til iphone og ipad) og venter på at blive godkendt af Apple, det er heller ikke TDC som har bestemt at Apple ikke kan spille filer beskyttet med Microsoft DRM licens, den ligger også ved apple som ikke vil tillade at man kan bruge Windows Media Player på mac OS, der for kan du ikke dowloade og spille musik fra play på din mac.

tilsidst mener jeg at det er under 2% af alle "mp3" afspillere der er en ipod, og der ar faktisk heller ikke andre afspillere der kan spille musik fra play ikke en gang mirosoft zune, men igen der kommer en App til iphone, og det skulle undre mig hvis den ikke også kan køre på de ny ipods., jeg mener dog at Creativ zen kan håndtere musik fra play og andre Microsoft DRM beskyttet filer.

nå ja og så skal du ikke forvente at få svar fra TDC, det er jo et kunde til kunde forum.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ingen officiel udmelding om iPhone udvikling eller Apples godkendelsesproces fra TDC Play.

DBH

C

Hej
App godkendelse eller ej. Jeg har oister på min iPad, fordi det simpelthen er bedre og billigere end Tdc.....så er den lige på plads. Men det skulle vel ikke forhindre mig i at, steame i hjemmet via trådløs TDC home trio på til min iPad, da den simpelthen ikke kan blive til en mobiltelefon. Jeg har forsøgt med safari og opera. Jeg anser det for en blokering fra TDC, medmindre man propper et sim kort i fra TDC. Det er sku ikke i orden.
Omdømme 2

Hey Bech

Apple har accepteret Play app - og denne fungerer udemærket på en iPad også.

De fleste af vores bruger sætter pris på mobiliteten og derfor er mobilnettet en stor del af Play på mobile device. Der skal et TDC mobil abonnement til for at vi kan sikre at der er nultaksering på trafikken.

DBH

C

app'en til Ipad fungerer mægtig fint, men jeg kan blot ikke få musikken til at stoppe........

i "hjælp" står der at man kan stoppe applikationen under "mere", men det er ikke korrekt - HJÆLP

Omdømme 2

Hey Annau

Du har ret i at der er en fejl i hjælpeteksten på App.

Jeg har lagt denne vejledning op på tdc.dk/playiphone:

Du skal dobbletklikke på den store fysiske knap. Så kan du se rækken af aktive programmer. Hold fingeren nede på Play-ikonet og klik på den røde knap, der kommer frem.

Tak for din feedback

DBH

C

Kan du forklare mig hvordan du har fået Tdc Play til at køre på Ipad?
Jeg har lige fået Mobilt bredbånd mini og kan bare ikke få lov at aktivere det på min Ipad2
Omdømme 2

Kan du modtage sms på din iPad? Ellers skal du sætte simkort i en enhed der kan det.

DBH

C

Har fået ipad2. Og har TDC play via vores Yousee bredbånd. App virker kun når man er mobil kunde. Og play afspiller ikk når man logger ind vie hjemmesiden, why?
Det vil jeg også meget gerne vide. Jeg har dansk kabel internet og i den pakke har jeg fået yousee play med. Nu har jeg købt en iPad og glædede mig til at bruge youseeplay på den, men kan ikke få det til at fungere!
Omdømme 2

Hey Jimo

iPad kan ikke afspille flash streaming så du kan ikke anvende YouSee Play. Det er muligt for dig at bruge TDC Play app på din iPad, men det kræver et TDC mobil abonnement.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)