Lyt til musiken

Jeg kører med windows xp

Første gang jeg logger ind og vil lytte til musiken går det godt.

Næste stykke musik vil ikke åbne via medieplayeren.

Hvorfor mop det ?????

Vh

Anker

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej det er sikkert forde at din computer ikke er fuldt opdateret, sør for at have den nyeste WMP og XP sp3 så skulle der ikke være nogle problemer.

Hej

Jeg har nyeste version af W.medieplayer og også SP3

Desværre er det ikke nok, men det HAR virket for få dage siden

Vh

Anker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så kan det være at det er licensen den er galt med,

prøv det hær,

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=26074&type=help

hvis det ikke virker så skriv lige igen så sender je et link til et program til at resette din liceens.

Hej igen Miela

Jeg kan sagtens downloade musik til både PC og mobil uden problemer.

Det er kun hvis jeg vil lytte til nummeret og derefter vil lytte til et andet nr. på pågældende CD

HJÆLP

vh

Anker

Omdømme 3

Hej, ja det var derfor jeg tænkte at det mulig vis er noget med licensen.

http://download.tdc.dk/pub/tdconline/kundeservice/tdcplay/drm_reset_tool.zip. det er programmet til at resette licensen, jeg har lige fået svar tilbage fra en anden der har haft problemer, som siger at det ser udtil at virke.

men husk brug af programmet er på eget ansvar.

Hej igen

Der var en sikkerhedsopdatering til WM player .

Har kørt linken du sendte og resat licens.

Nu vil jeres streaming player overhovedet ikke starte.

Vh

Anker

Omdømme 3

Hej,

Det kan være at du skal genstarte din computer, efter du har resat, jeg kan ikke lige huske det. men den har ikke noget med online atreaming at gøre så det skulle ikke gøre noget ved om du kan streame musik.

så lige rette en mulig misforstålese, jeg er ikke ansat ved TDC, selvom der snart er mange der tror det.

detsvære hvis det jeg har skrevet ikke virker her jeg ikke flere ider til hvordan du kan få det til at virke, men det kan være at der er en anden bruger der har en løsning.

Hej igen

Jeg takker for dit forsøg på at hjælpe mig.

Har genstartet computeren men lige lidt hjælper det..

Er der dog ingen fra TDC der kan give et godt råd eller skal man bare opsige abn.???

Vh

Anker

<jeg har samme problem , så kan jeg høre musiken og så kan jeg ikke høre musiken,så kan jeg høre musiken og så kan jeg ikke høre musiken, det er pisse nedren, midt i en fest fuck!!! musikken forsvandt

Der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen.

Genstart for at behandle indholdet  . DET HAR JEG gjordt 1000 gange, fedt så kan jeg høre musiken LIDT IGEN og så kan jeg ikke høre musiken og det bliver ved og ved og ved og v..

opsige sit  abn.???  ja måske

RP

Omdømme 3

hej, Gingin.

jeg tror der er noget galt med din Computer, jeg tror du skal prøve at opdatere din Windows ´Media Player.

så lige nogle andre ting.

Jeg her lagt mærke til at dig eller oprentlige spøre skriver, at det kunne være at i skulle opsige, jeg vil sige at det er en meget dum ting at sige, da det ikke hjælper på at få løst jeres problem, faktisk får det lige folk til at tænke en extra gang før de kommer med et svar, og mange gange kommer der ikke et svar, men hvorfor skulle man det i vil jo aligevel opsige sit Abonnement.

Ja hej igen

Når jeg mener opsige abn. så er det fordi man totalt undlader at give support på problemet via forum

Det er fint nok at der er andre brugere der kan hjælpe, men det ændrer ikke på at man ikke kan få support af TDC al den stund de er umulige at komme i kontakt med via tlf.

Nok om det

Har fået TDC play til at virke og kan oplyse at browseren Google chrom IKKE virker hos mig på TDC play.

Skiftede forsøgsvis til Firefox og så går det hele som en leg.

Venlig hilsen til jer alle

Anker

hej Anker.

Jeg har Mozilla Firefox, men kan ikke høre musikken jeg har downloaded.

Hvordan kommer man til det ?

mvh

Niels

Hej 

Jeg går ud fra at du har downloaded musiken.

Kan du finde mappen hvor musiken ligger ????

Vh

Anker

hej igen,

ja men ved afspilning siger den: the stream is encrypted and decryption is not supported ?

mvh

niels

Hej Niels

Bruger du Windows medieafspiller eller ???

Jeg går ud fra at du er logget ind på play.

Hos mig dobbeltklikker jeg på mappen og derefter dobb.kl. på musiknr. og så får du tildelt rettigheder til musiken.

Det sidste sker her automatisk når medieafspilleren går i gang.

Vh

Anker

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Ved download af Play-musik:

Hvis man benytter en anden standardbrowser end Internet Explorer, vil jeg foreslå at man starter med at åbne disse to links i Internet Explorer, for at opdatere licenser, og derefter bør man kunne benytte en anden browser.

http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp

http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlupdate.html

Streaming af Play-musik, dvs. udenom om Windows Media Player, er udviklet til at understøtte Internet Explorer, samt Firefox.

Og så har jeg lige fået at vide, at vi idag lagde en opdatering ud, så Chrome også er understøttet.

Dog er det officielt stadig IE og FF vi anbefaler :-)

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Har lige prøvet med Google crome og det virker nu fint igen

Browseren BING virker også.

Takker

Godt nytår

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S