Lysende ikoner på TDC Homebox

Jeg har dags morgen (14.96.11) fåert installeret ny TDC Homebox.

På Homebox'en lyser imidlertid kun det ene af de to ikoner "Telefonrør". Er dette korrekt, eller er der noget jeg sel kan/skal gøre?

Med venlig hilsen

clifton09

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej clifton09

Bag på HomeBoxen er der to stik, som kan anvendes til tilslutning af telefoner. Der hører en grøn lampe, til hvert af stikkene, så når en telefon tilsluttes et stik, lyser den grønne lampe, der hører til stikket.

Hvis der kun er forbundet en telefon til det ene telefonstik på din HomeBox er det kun det ene "telefonrør", der skal lyse, så din installation og HomeBox er sikkert helt i orden.

Mvh Stephen

Jeg har redigeret svaret, da det ikke er korrekt. /Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Næææ Stephen, det er på TDC boksen, at lamperne er grønne, på Homeboksen er lamperne grå og der er i øvrigt kun én med telefonrør.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Det har du da helt ret i, så skal vi ikke bare lade som om, at jeg slet ikke har svaret på spørgsmålet? Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Er det KUN telefonrøret der lyser?

Hvis @ og "pile i ring" også lyser - så har du internetforbindelse - og alt er OK

Hvis trådløs derudover også lyser (antennen med stråler), så har du også trådløs internet....

Er de nogen af funktionerne du ikke har?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)