Svar

Lysdioder i router

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 11 kommentarer
Hej,

Jeg har slavisk fulgt brugervejledning på TDC, for at få slukket mine lysdioder på routeren (Har Home Trio).

Der er dog ikke den adgang (med den blå dør), når jeg går på anviste adresse: 192.168.1.1

Findes der mon en som ved hvad der kan gøres?

Hilsener Kim

icon

Bedste svar af Kj_rgaard 16 oktober 2010, 12:06

Det er korrekt at du kan slukke for dine dioder på FRONTEN af din HOMEBOKS. Hvis du har TDC BOKS (den med grønne dioder på fronten) kan du ikke slukke for dem.

Men om du har BOKS eller HOMEBOKS kan du IKKE slukke for dioderne som sidder på bagsiden ved netværks kablerne. Disse vil stadig blinke.

Hvis de stadig genere, gør som beskrevet. Køb en rulle gaffa-tape og læg over så det dækker.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg mener kun det er TDCHomeBoxen du kan slukke lysdioderne på men jeg er ikke sikker og heller ikke sikker på at du kan på den.

en mulig løsningn kunne være gaffatape, du kan i tømmerhandlen mange steder få en lille rulle for 15 -50 kroner.

Det er korrekt at du kan slukke for dine dioder på FRONTEN af din HOMEBOKS. Hvis du har TDC BOKS (den med grønne dioder på fronten) kan du ikke slukke for dem.

Men om du har BOKS eller HOMEBOKS kan du IKKE slukke for dioderne som sidder på bagsiden ved netværks kablerne. Disse vil stadig blinke.

Hvis de stadig genere, gør som beskrevet. Køb en rulle gaffa-tape og læg over så det dækker.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)