Lydudfald


Er jeg den eneste som har oplevet (mange gange) at lyden forsvinder når der skiftes kanal. ?

Har prøvet at genstarte boksen uden held, det eneste som virker er, at slukke for tv og tænde igen, så dukker lyden op.

Vi har fået HomeTrio for ca en måned siden - før den tid havde vi ingen problemer med at lyden forsvandt, hvorfor jeg ikke tror det er tv-et som er problemet. (vi havde tidligere CanalDigital - også med HD-boks på samme HDMI-kabel/stik)

 

Tillægsspørgsmål - oplaver at, især HD-kanalerne - har svært ved at følge med - det virker som om der er skygge på personer (især i mørke scener) - også her har vi fulgt anvisningerne og nul-stillet tv til standard for ikke at forstyrre evt. billedbehandling

 

Udstyr: Philips serie 7400 fuld hd 100 hz

1 Kommentar

Hej m-thomsen,

Tak for dit indlæg.

Jeg vil anbefalde du i første omgang prøver at nulstille din boks, på dette link kan se hvordan du gør: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Hvis dette ikke hjælper, skal du have fejlmeldt den.

Hilsen

Betine
TDC Kundeservice

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)