Lydkvaliteten på TDC Play

Jeg ved godt lydkvaliteten på Play ikke er den bedste. Jeg har dog oplevet flere nummer, hvor kvaliteten er virkelig dårlig. De fleste nummer er lyder ok, men det er lidt træls hvis man har et ynglings nummer, hvor der konsekvent er skrat under hele nummeret. Er det et kendt problem? Og er der andre end mig der har sarte øre. Ved ikke hvor problemet ligger, om det er i konverteringen af nummeret, eller dårlig kvalitet af original nummeret, men håber der kan findes en løsning på problemet.

8 Kommentarer

Kvaliteten på det der downloades til PC synes jeg faktisk er helt ok, om end ringere end spotify premium (320 kbps ogg vorbis) - er det 192kbps wma i bruger på desktop?

Men hvad med steaming til iphone/ipad/andoid kan TDC mon kaste lidt lys på kvaliteten her?

Kan vi ikke få et svar fra TDC?

Bump!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DK2700

Da dette er et Kunde til Kunde Forum, kan du ikke forvente at TDC svarer dig, de kigger forbi når de har tid og som regel i deres fritid.

Er det noget specielt musik du er utilfreds med eller er det generelt?

Nogle gange kan der ligge musik derinde som har en fejl og så skal det fejlmeldes.Trist humørikon

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Her er en side du kan fejlmelde på.

Se link:  http://erhverv.tdc.dk/form/index.php?id=326

hilsen Bente

JEG HAR LIGE OPDAGET, AT MAN VIA SINE BRUGEROPLYSNINGER I MIT TDC - PLAY KAN SKIFTE MELLEM STANDART OG HØJ STREAMINGKVALITET. MEN NÅR JEG FORSØGER AT SKIFTE TIL DEN HØJERE KVALITET, BEDER COMPUTEREN (EN MAC ) MIG VENTE, DA DEN OPDATERER. OG DET GØR DEN SÅ TILSYNELADENDE PÅ UBESTEMT TID, UDEN AT DET SER UD TIL AT HAVE NOGEN EFFEKT. DET FREMGÅR HELLER IKKE, HVILKEN KVALITET, DER PRÆCIS ER TALE OM, BLOT AT DEN ER "HØJ".

Jeg oplever at lydkvaliteten fra mit tdc på Ipad er ringere end på spotify app, derfor dette spørgsmål, og det undrer jeg mig over.

Spotify oplyser at det er 320kb - hvad steamer TDC med?

Jeg betaler jo indirekte for produktet - så er det vel rimeligt nok at man ved hvad man får?

Music download fra tdcplay til PC oplever jeg dog som rimelig kvalitet.

Kan HQ også køres på ipad - og hvilken bit rate kører HQ med?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)