Lydkvalitet i Sony E x10 mini pro

Hvordan vurderer i lydkkvaliteten i jeres X10 med headset ?? Er den god  ? min nye x10 er elendig og jeg håber det er en fejl på telefonen.. Mangler bas .. Tak for svar/hjælp !

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Med de medfølenge høretelfoner, ringe.

men med et par gode høre telefoner, klart bedre en de fleste 500krs MP3 afspillere jeg har prøvet, men stadig langt fra Iphone, eller Sony Ericsson Warkman Phones.

tusinde tak for hurtigt svar !!! men er sony ericsson ikke genrelt gode til lyd (walkman telefoner)... ? Jeg har prøvet med mine HTC wildfire headset som har fantastisk lyd i HTC .. og ekstra elendig i X10 .. Er det en virkelig dårlig dåselyd du har ...eller acceptabel ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jov, Sony Ericsson er rigtig gode til lyd, ifølge de kloge slår de også Apple og er alså de bedste.

men her er det Android der er problemet, android er generalt dårlig til at håndtere afspilning af lydTrist humørikon

min lyd er rgtig god, jeg købte nogle gode "ørerpropper" i fona, til 130 kr. men med dem der høre til, så ja det er ikke dåse lyd, men det er bestemt heller ikke det man forventer af Sony Ericsson. den kan nok bedst sammen lignes med en billig lumatron Mp3 afspiller i 99 kroner klassen.

Yes, 99 kroners prisklassen er det præcise indtryk jeg ledte efter Meget glad humørikon... Men du mener altså det bliver bedre med andre headphones ?? det blev ikke bedre af mine HTC headphones som har super fin lyd i HTC. så jeg håber altså min telefon er broken ...Jeg returnerer den nok hvis det her er lydkvaliteten.... ;-( 

Miela1: "min lyd er rgtig god, jeg købte nogle gode "ørerpropper" i fona, til 130 kr. " Hej , hvad er navnet på dem ?

Omdømme 3

Det kan jeg ikke lige huske, men det er sådan nogle af dem hvor der står Apple påTrist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)