Svar

Lyd på de to SVT kanaler forsvinder

Jeg har her på det sidste oplevet at lyden på de to svenske kanaler SVT2 og SVT2 forsvinder, sjovt nok altid på samme tidspunkt. Kl 19:15 bliver der helt stille, men lyden kommer tilbage senere. Eftersom jeg ikke sidder og kigger på tavs fjernsyn, så opdager jeg kun ved stikprøver at den er kommet tilbage. Den kan dog også forvinde senere, i går kl 22:15. Hvad sker der på disse tidspunkter? Jeg har intet sat til optagelse, og lyden er fin på alle andre kanaler.

Har andre haft tilsvarende oplevelser?

Hilsen

Pia

icon

Bedste svar af Angelika 23 september 2010, 09:55

Hej piamalm og andre

Det er rigtigt, hvad Neonus skriver. Der har ligget en fejlretnings ordre på dette.

Der har været lyd probmlemer på SVT1 og SVT2

Jeg har lige undersøgt status og jeg kan se, at den nu er klarmeldt. Fejlen blev rettet i går.

Så fra i går aftes, skulle det virke optimalt igen.

Vi beklager hvis dette har givet gener.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg oplever præcist det samme, og gad også godt vide hvad årsagen er? Det står ikke noget i driftinfomationen, så det er ikke til at vide hvorfor.

Stefan

Hej Pia,

Hos mig forsvinder også lyden fra SVT1 og SVT2.

Håber TDC snart løser problemet

Mvh

Lars

Er der een af jer der har meldt fejlen til TDC? Ellers vil jeg gøre det. De skal jo vide det inden de kan gøre noget ved det.....

Har set på tdc fejlretningssider (fasin) at fejlen er meldt.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej piamalm og andre

Det er rigtigt, hvad Neonus skriver. Der har ligget en fejlretnings ordre på dette.

Der har været lyd probmlemer på SVT1 og SVT2

Jeg har lige undersøgt status og jeg kan se, at den nu er klarmeldt. Fejlen blev rettet i går.

Så fra i går aftes, skulle det virke optimalt igen.

Vi beklager hvis dette har givet gener.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P