Lyd forsvinder og blive til hyletone

Når jeg ser Tv på min computer forsvinder lyden på udenlandske kanaler efter ca. 5 sekunder og bliver til en hyletone???

38 Kommentarer

Gal mandHej - har nøjagtig samme problem! Irriterende.....

- også jeg har problemet med hyletonen.

Er der nogen der har løsningen ??

Fejlmeldte dette problem for flere uger siden Mand frustreret  

Jeg har oplyst TDC hvilke kanaler, tidspunkter og browserne jeg brugte, men der er ikke sket noget i sagen, TDC gider end ikke oplyse, hvornår vi kan forvente problemet løst, det er utrolig dårlig kundepleje Gal humørikon 

TDC tag jer sammen og få fingeren ud !!!!!!

Jeg har nøjagtig det samme problem... Jeg bruger google chrome

Jeg prøvede så også lige i internet explorer og problemet er det samme i begge browsere :-(

Gal humørikon Der er stadig ikke sket noget positivt i sagen...

Har det samme problem med hyletone, men forventer ubetinget at TDC omgående reagerer på emnet. Har taget direkte kontakt til TDC i dag.

Ja nu har jeg også ventet i 7 hverdage. MIN PC er 100% opdateret. Underlig nok, så har jeg en bærbar som ikke kører uden hyletone. Men som der bliver skrevet, så er det underligt at TDC ikke reagerer! 

Hvorfor i alverden kommenterer de ikke denne blog. Men de kunne den venlige TDC mand ikke fortælle noget om. Som udbyder nytter det ikke noget blot at være venlig. Det er handling der tæller...

jeg vil gerne spørge hvad mærke af computerer bruger i. Jeg har oplevet at på en samsung er der ikke nogle problemmer men med 2 Hp er der problemmer. det kommer efter at billede på kanalen bliver klart så hyler lyden på begge hperne men ikke på samsungerne.

Det er derfor jeg vil spørge hvad i bruger for på hotline mener de at det er et computerne der er problemmet hvis vi derfor kan hjælpe hinanden

Det er for let at meddele det er computeren...

Faktisk har jeg en HP, Men det har kørt upåklageligt i mere end 2 år på selv samme PC! Samtidig skal også nævnes, at der er ingen problemer med f.eks. DR's kanaler via TDC PLAY. 

Det er altså TDC, som åbenbart udsender signalerne på forskellige måder som gør at det er med eller uden hyletone. 

Jeg undre mig barer at der er problemer på hp maskinerne og ikke på samsung maskinerne og heller ikke på div.tablets. Så i den forbindelse i samtale med tdc var det at jeg vil spørge hvad folkene herinde brugte til at afspille på. Hvor vi så den vej kan fortælle tdc hvor problemet er.
Undertegnede bruger også en HP laptop, jeg har oplyst TDC alt om problemet (se svar af 6/4-2014).

Det er utroligt, at problemet ikke er løst endnu, uanset om det er manglende evner eller vilje, så er det utrolig dårlig service overfor kunderne, er der nogen af jer, der har erfaring med andre leverandører ?

Har samme problem. Har været opmærksom på det ca. 1 måned. Er ved at være godt træt af det. Har en ASUS bærbar og problemet opstår på de fleste kanaler - dog ikke DR's. Vildt irriterende - også at der ikke er nogen kommentarer/respons fra TDC.

Hej.

Jeg har en selv samlet pc, med 100% samme fejl, så det er nok ikke maskinen den er gal med.

Er der nogen af jer, der har claeret cashen i jeres browser. ?

(læste noget om det i en anden tråd)
Det skal jeg have afprøvet når jeg er hjemme i aften.
Updatering følger.

Munken.

Gal humørikonNå, det virkede så ikke.

/Munken

Så kom der liv i TDC. Nu erkender de trods alt de har et problem. Det var godt nok også på tide!

I dag her jeg modtaget en mail efter gentagende henvendelser hvor de skriver:

"Dette er en fejl som vedrører flere kunder og som vi er i gang med at løse, du vil høre fra os ligeså snart den er ok."

Det store spørgsmål - Hvor lang tid skal vi vente?

Jeg har også den hyletone.

Hvorfor kan TDC ikke finde fejlen og få den rettet?

Vi betaler for at få web tv men er ikke i stand til at benytte det!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Samme sker her - Lyd forsvinder - bliver til hyletone.

Men har prøvet af på forskellige maskiner. Fænomenet synes at være relateret til brug af windows7 - ingen andre windowsudgaver XP/Vista/Windows8 har problemet. Har afprøvet på flere maskiner hvor windows 7 er installeret - fejlen optræder på alle maskiner!!!!!!

Vi har samme problem, det er død træls...

Oplever det dog kun på en af vores laptop en HP, den anden en Dell er der ingen problemer med.

Håber snart at TDC finder en brugbar løsning...

Fredag den 1. maj talte jeg endnu engang med TDC, og skruede bissen lidt på. Brugte linien "Kontakt om opsigelse" Tlf. 70 70 30 30 og tast 5.

Man kommer hurtigere igennem og her tager de åbenbart en lidt mere alvorligt! I hvert fald pressede på og gjorde op mærksom på at jeg ikke ønskede opsigelse men at det blev løst. Når det så var sagt meddelte jeg at vores husstand ikke vil betale for en vare som ikke er OK. Efter lidt snak frem og tilbage, fik jeg faktisk et pæn kompensation. Prøv og se hvad du kan få ud af det. 

FAKTUM: De erkender der er fejl og de er igang med at finde en løsning. De betagter ikke WEB-TV, PLAY m.v. som produkter du betaler for men som et tilbud!. Det accepterer jeg ikke da det er en væsentlig årsag til at vi netop har produkterne fra TDC. 

GOD FORNØJELSE MED DERES HOTLINE.

Har lige talt med TDC og jeg ville høre fra deres tekniker og de vil se på se på hvor lang tid vi har haft problemet med henblik på kompensation

Samme problem hos mig, og det er på en Vista computer

det virker som at de bare lader som ingenting, jeg talte med dem i sidste ugen og har ikke hørt fra dem endnu, de skulle også finde ud af noget kompensation, men heller ikke der sker der noget, hvis dette er TDC måde at behandle deres kunder på skulle de skamme sig og hvis de ikke snart kommer på banen må vi kigge efter et andet sted at købe hvos tv fra

Nu har jeg også problemet med DR1.

Læser TDC slet ikke vores indlæg ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)