lyd billede samtidighed, home trio

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg benytter home trio boxens lydudgang til at opnå "stor lyd" via mit lydanlæg. Desværre dannes billedet på TV'et først lidt senere, hvorved lyd/billede er dårligt synkroniserede. Kunne man tænke sig, at der kom en mulighed for at forsinke boxens lyd et antal ms, for at opnå synkronisering

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jc

Tak for dit indlæg. 

Det er desværre ikke muligt på udstyr fra TDC, og der er ikke meldt noget ud om, at det skulle komme.

Jeg har sendt dit ønske videre til rette afdeling.

Har du evt. tjekket mulighederne med dit lydanlæg, det kunne være, at den kan lave synkroniseringen?

Hilsen Martin

Jeg har også problemer med at synkroniseringen ikke passe imellem billede og tale, det er især på alle direkte programmer...jeg har home trio fiber, og er ellers glad for produktet, men det er ikke til at holde ud, når billede og tale ikke passer..jeg ved, der er flere, der har droppet TDC netop pga. dette problem....Det virker ikke som om, TDC gider gør noget ved det

Jeg er utrolig glad for, at også andre har "mit problem" med at synkronisere lyd og billede, når man ønsker at gøre brug af den fantastiske TDC facilitet det er, at man kan udtage lyden til "stor lyd" via sit anlæg. Så herfra er der vel bare at sige til TDC.....gør nu noget ved det, det må da være rimeligt simpelt at forsinke lyden i TDC's udstyr, så den tilpasser sig ens fjernsyns forsinkede billedskabelse. Kom igang TDC.....TDC's hele løsning (brugerflade) er dog for god til, at jeg søger andre providere. Men igen TDC, kom igang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)