Lumatron m711-8GB

Jeg har lige anskaffet sådan en, men har lidt problemer med det indbyggede Mail program, jeg kan godt komme på min mailboks når bare det er over mit TDC, men det skulle også være muligt med det andet program, jeg får hele tiden fejlen at min konto eller adgangskode er forkert.

Hvilket de ikke er.

Venlig hilsen og på forhånd tak for rådet.

mogens

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det bedste bud jeg har er at du har begået den klassiske fejl at tro at din adgangskode til mail er den samme som du bruger til Mit TDC eller til TDC Webmail.

Det er almindeligvis så længe siden at folk har opsat deres mailkonto at de ofte glemmer at deres password ikke er det samme som til TDC's Mailserver.

Du kan fjerne usikkerheden om rigtigheden af dit password ved at gå ind på http://mail.tdc.dk/ og ændre dit password. Du kan jo bare ændre det til det du tror/mener at det er. Så er det det i hvert fald.

Fremgangsmåde:

Log ind > Klik på Indstillinger > Klik på Password.

Mvh FN ;-)

Hej FN.

Tak for dit hurtige svar, det vil jeg prøve.

vh mogens

Hej FN.

Jeg er nu kommet hjem fra min ferie i USA og det gik fint med at modtage mails, men jeg kunne og kan stadig ikke afsende. Mit alilprogram er fint sat op med indstillinger for udgående server som følger:

SMTP server: asmtp.mail.dk

Port:   her har jeg prøvet både 25 og 587 men lige lidt hjælper det.

Sikkerhedstype: Ingen, jeg har dog mulighed for at vælge SS - SSL(Accepter alle certifikater) - TLS - Tls(Accepter alle certifikater)

Jeg har ikke sat kryds i feltet: Kræver login.

Jeg må jo indrømme at jeg ikke ved om TDC SMT-server skulle have været markeret som en af sikkerhedstyperne eller om jeg skulle have sagt ja til Kræver login, for gør jeg det kommer der yderligere to felter der hedder:

Brugernavn:

Adgangskode:

Venlig hilsen

mogens 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$