Logon password til emailserveren

Jeg har glemt passwordet til emailserveren..ikke mit TDC login...

Hvordan får jeg tilsendt et nyt ?

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cramsj

Tak fordi du har valgt, at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Du kan få tilsendt dit password til mail, ved at ringe til Hotline på 80808047

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive tilbage.

...har prøvet den med at ringe til 80808047 - og smed røret på efter en ventetid på 47 minutter.

Hvad gør man så???

Jeg står virkelig og mangler password til min mail - da jeg har fået ny computer.

Ulla

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cramsj

Jeg har forstået det sådan at du stadig har dit TDC-logon, men det er dit mailpassword du skal bruge når du skal opsætte din mailkonto i en mailklient (postprogram) som du ikke kan huske. Hvis vi er enige så er her måske løsningen: Brug dit TDC-logon til at logge ind på Mail via "Mit TDC". Når du så er inde på mailserveren brug menuen til venstre - klik indstillinger og undermenu Password - og så er det at jeg her kan se at man kan vælge et nyt password - prøv dette og klik gem, og husk så dit nye password. Blinkende humørikon  Hvis det var det, så giv lige et svar tilbage her. Meget glad humørikon

Og til tdckunde1971 som underskriver sig Ulla: Måske du også kan bruge min løsning.

Hilsen KPN

Hej

Jeg havde samme problem. Dit forslag virkede - så nu kan jeg igen modtage mail - dejligt.

vh.

NK

Kære alle,

Jeg har - også - fået ny computer og ønsker at sætte Microsoft Outlook op på denne,,,,,

MEN jeg mangler "en adgangskode"....

Kan jeg finde den på min gamle computer hvor mit mail program, Outlook express kører, eller står det et eller andet sted ???

Mange tak for hjælpen på forhånd :-)

KPN jeg kan se at du har hjulpet flere...

Jeg har prøvet mit password fra min webmail - det virker ikke....

og - hvis det har nogen betydning- min webmail kører normalt og jeg kan stadig læse mail fra den anden computer....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kommer lige med et svar som jeg har givet tdligere i denne tråd:

Jeg har forstået det sådan at du stadig har dit TDC-login, men det er dit mailpassword du skal bruge når du skal opsætte din mailkonto i en mailklient (postprogram) som du ikke kan huske. Hvis vi er enige så er her måske løsningen: Brug dit TDC-login til at logge ind på "Mail" via siden "Mit TDC". Når du så er inde på mailserveren (webmail) brug menuen til venstre - klik indstillinger og undermenu Password - og så er det her man kan vælge et nyt password til din mailkontoopsætning - prøv dette og klik gem, og husk så dit nye password. ;)  Efterfølgende når postkontoen er opsat så genstart dit postprogram.

Hvis det var det, så giv lige et svar tilbage her. :D

Hej Cramsj

Har du kunnet bruge et af rådene i denne tråd, må dumeget gerne klikke på [accepteret som løsning] ud for det svar som har hjulpet dig mest.

På den måde hjælper du andre til hurtig at finde en løsning til deres problem, hvis de også mangler et pasword.

Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.Glad humørikon 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)