Login in virker ikke

Mit login in virker ikke på min mobil lige pludselige. Siger "login mislykkedes" jeg har ikke adgang til musik enten pga mit abonnement eller der er problemer med login. 

Har ikke haft problemer før. Har prøvet at geninstallere app'en

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Anjatøs,

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd.

Det lyder mystisk, at du ikke kan logge på TDC Play, hvis du tidligere har haft adgang. Det kan være, at du har lavet en abonnementes-ændring, som har gjort, at du måske har mistet adgang til TDC Play.

Jeg vil anbefale dig, at du tager kontakt til vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at logge ind, eller i så fald forklare dig, hvorfor det ikke længere er muligt.

Hvordan du fanger kundeservice, kan du se i linket HER Glad humørikon

Jeg har nøjagtigt samme problem kan ikke logge in

får oplyst "tjek dit abonnement"

mvh Jackie

Jeg har samme problem i dag. Har ellers virket upåklageligt, men i dag får jeg besked på, at mit login mislykkedes.

Har endda forsøgt mig med at oprette et nyt kodeord, men det virker heller ikke??

Vh Mette

Samme her...og det virkede i går aftes

Samme problem hér. Kan ikke åbne hverken TDCPlay film eller musik. Får besked om at 'det ikke er omfattet af dit abonnement' ... hvad det er ifølge de oplysninger, jeg kan tilgå via selvbetjening. Jeg har ikke ændret på mit abonnement for nylig og havde ingen problemer med at tilgå TDC play inden App'en  blev moderniseret ;-)

OK - så virker det tilsyneladende igen .....

Mit virkede heller ikke tidligere i dag, men nu gør det...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)