Login og tilmeldingsproblemer


Findes der en nem måde at få TDC play tilmeldt på når man både har fiber forbindelse og TDC mobil abonnement ? Ideen om at oplysningerne finder man på sin regning er ikke brugbare fordi både net og mobil er arbejdsgiverbetalt. Når der samtidig er 700 andre i samme situation, hvad så. Der er ingen af de ansatte som ser nogen regninger. Så hvad gør man?

1 Kommentar

Hej Aros3,

Mange tak for dit indlæg og du må mange gange undskylde det sene svar.

Det specielle i din situation er at dine produkter er arbejdsgiver betalt.
Såfremt at din filber linje og er et TDC abonnement og TDC Play indgår i begge dine løsninger så kan du gøre følgende:
- Opret et login via vores hjemmeside ved at benytte kontonummeret fra din regning på fiber løsningen.
   - Hvis ikke kontonummeret haves så kontakt arbejdsgiveren for at få oplyst dette.
- Benyt samme login oplysninger til Mit TDC App'en på din mobiltelefon

På denne måde kan du så oprette og benytte de samme playlister på kryds og tværs af produkterne.

Jeg håber dette kan være dig behjælpelig?

Hilsen
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)