"Dit login giver ikke adgang ..."

Jeg oplever jævnligt udfald, hvor jeg pludselig får at vide, at mit login ikke giver adgang til TDC Play eller tilsvarende. Lige nu kan jeg ikke se TV på hverken min Mac eller min Ipad. For en halv time siden kunne jeg godt - på begge enheder.

Hvis der er en eller anden fejl på systemet, kunne TDC så ikke have en driftsstatus man kunne se det på, og som ikke lå 37 klik væk?

Og hvorfor skal jeg logge ind hver gang jeg skal se TV, selv om jeg har krydset af, at min computer skal huske login?

4 Kommentarer

Har det samme problem. Får altid beskeden på miin iphone om "nægtet adgang" men heldigvis kan jeg godt afspille musik og tv, hvilket jeg ikke hele tiden kunne. Og igen skal man udfylde brugeroplsyningerne hele tiden selvom man markere feltet at den skal huske login oplysninger.

Lige nu kan jeg ikke få adgang til musik eller tv over min windows computer! selvom jeg er logget ind, så siger den jeg ikke har adgang. Hvorfor vil det ikke virke???? Det har jo virket tidligere..... 

Lige nu har jeg adgang på en af mine enheder, men ikke de andre. Hvad sker der, TDC?
jeg loggede ud og ind, og nu virker musikken! :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Jeg vil gerne henvise jer til denne tråd:
/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/m-p/112646

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8