Logges ud konstant

Hvad foregår der lige med det (knap så pæne ord) PLAY - det logger mig ud konstant og hele tiden. Det er totalt umuligt at høre musik her i eftermiddag. Er jeg heldig når jeg at høre 2-5 numre af en playliste og så kommer beskeden : du er blevet logget ud

Hvilket så betyder du kan begynde forfra med at sætte playlisten etc, og 5 minutter efter sker det samme.

Kunne det tænkes at det blev fixet snart ? For det er da godt nok træls, sagt på godt jysk.

Bliver iøvrigt også tit logget af TV, og da jeg bruger min computer mere end mit TV er det i den grad enerverende. Samtidig betaler jeg stadig fuld pris for den vare I tilbyder og som nu i årevis ikke har fungeret efter planen. Ville være kundevenligt at få det ordnet efterhånden ( har ringet utallige gange, været på overvågning, spurgt her osv - og intet virker tilsyneladende )

5 Kommentarer

Ja, det er dog ganske irriterende, og jeg har præcis samme oplebvelse

Jeg har også samme problem...

Jeg har lige været i kontakt med TDC og fejlmeldt TDC Play. Der var en venlig ung mand, der gerne ville have koden til min konto på TDC – det har jeg lidt svært ved at se meningen med... – men jeg kunne henvise til, at vi er flere der har samme oplevelse med at blive logget af ind imellem. De arbejder ikke på området i week-enden, så der går nok nogle dage før de tager sig af fejlen. Det er da godt det ikke er en livsvigtigt funktion at høre musik uden at blive afbrudt... ;-)

Indee this has impacted us too, ever since the new web site was rolled out.

5 to 30 minutes and the music stops.

This is a fault in the new site design, not the backend, and it is the same behaviour as when TDC first rolled out TDC play. A shame no one bothered to test the new site properly other than to check it looked nice Gal humørikon

Stadig samme problem Trist humørikon

Logges ud flere gange om dagen. 

Det er i Chrome på windows.

Prøver IE en tid for at se om det giver det samme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)