Logge på Modem/router Homebox

Jeg har lige fået en Homebox med trådløs router og vil gerne logge på for at ændre netværks key mm.

I manualen står jeg skal på siden: 192.168.1.1 men ingen af mine pc'er kan vise siden

Er der et port nummer eller andet man skal gøre?

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Nederbasse skrev:
Jeg har lige fået en Homebox med trådløs router og vil gerne logge på for at ændre netværks key mm.

I manualen står jeg skal på siden: 192.168.1.1 men ingen af mine pc'er kan vise siden

Er der et port nummer eller andet man skal gøre?

Er det en erhvervsløsning?

Ja det er en erhvervs forbildelse

Omdømme 2

Nederbasse skrev:
Ja det er en erhvervs forbildelse

Ok, så har du umiddelbart ikke selv mulighed for at ændre i opsætningen.

Vil det sige at fordi min arbejdsplads betaler min forbindelse kan jeg ikke selv konfgdurerer routeren

Hvorfor?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja.....

Hvorfor - det må du spørge IT-afdelingen på din arbejdsplads om.

Som jeg før har opfordret til - drop den (efterhånden) minimale besparelse og bliv selv herre over egen forbindelse ved at betale selv.

Vh

Peter

Omdømme 2

PeterA skrev:

Som jeg før har opfordret til - drop den (efterhånden) minimale besparelse og bliv selv herre over egen forbindelse ved at betale selv.

Jeg er helt enig - kom ud på internetmarkedet på markedsvilkår! Sidst en bekendt havde internet betalt af arbejdsgiveren skete der så meget på markedet (lavere hastighed til billigere penge) at erhversforbindelsen ikke kunne betale sig. Jeg ved ikke hvordan det er i dag, men generelt var det også mit indtryk at det var for tungt og besværligt da ingen egentlig rigtig vidste noget.

Min forbindelse er betalt af min arbejdsplads og ikke andet.

Min IT afd. har på ingen måde haft fat i routeren

Alt sikkerhed er i min bærbare job-pc så det er TDC der har lukket for adgang til routeren fordi det er en erhvervs forbindelse.

Omdømme 2

Nederbasse skrev:

så det er TDC der har lukket for adgang til routeren fordi det er en erhvervs forbindelse.

Ja men de har gjort det ud fra den kontrakt som din arbejdsplads har med TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)