Log ind, "husk mig" virker ikke så godt?

• 0 kommentarer
Hej,

Er det bare mig, eller er det eneste som "husk mig" husker, mit brugernavn? Jeg skal stadigvæk altid skrive min adgangskode for at logge ind, på play.tdc.dk.

Hvis det rent faktisk er sådan, kan I evt. ikke lave det sådan at den husker brugernavn og adgangskode i f.eks. 2 uger, så man ikke skal skrive sin kode ind hver gang? 

Tak!

5 Kommentarer

Hej BigT

Er det på forum eller på tdc play du mener?

Ups - ser det er på play - nå men jeg skriver lige en vejledning for en pc. Måske virker det også på play.

På en pc:

Du skal ikke markere "husk brugernavn" - for så er det kun brugernavnet din pc husker.

Når du har skrevet dit brugernavn og din kode, og har klikket log ind, kommer der en bjælke nederst på din skærm, hvor du skal klikke ja til at din pc husker dit login.

Næste gang du logger ind er begge login kasser blanke. Sæt din curser i brugernavn feltet. Klik en eller to gang og brugernavnet dukker op.

Hej,

Det er kun på play.tdc.dk jeg mener.  Når jeg besøger den, så husker den kun mit brugernavn, jeg skal stadig indtaste min adgangskode, selvom jeg har - og der stadigvæk er - sat kryds i  "husk mig".

Hej

Hvad sker der hvis du ikke sætter det kryds?

Hvis jeg logger ind, uden at sætte kryds i "husk mig", så betyder det bare at næste gang jeg vil logge ind at jeg skal indtaste både brugernavn og adgangskode.

Det virker som om "husk mig" kun vil huske brugernavn.  Så burde den vel evt. omdøbes til "Husk brugernavn"?

Under alle omstændigheder synes jeg det er belastende at skulle indtaste adgangskoden hver gang browseren har været lukket ned, for adgangskoden er jo netop den del der skal være "sværest at gætte", men når man tvinges til at logge ind ofte, vælger man jo typisk en kode der er hurtig/nem.

BigT skrev:
det er belastende at skulle indtaste adgangskoden hver gang browseren har været lukket ned,

Hvis ikke mit første råd kan hjælpe, så ved jeg desværre ikke hvad du kan prøve - desværre.

Jeg har ingen problemer.

Andre der har et bud?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)