Live mail 2011

• Deltager
  • 3 kommentarer
Live mail 2011:

Jeg har fået ny computer, og bad et IT-firma overflytte samtlige data til min nye computer fra min gamle harddisk.

Desværre var de ikke helt så professionelle, som jeg havde forventet, for ALT lå hulter til bulter.

Jeg fik selv installeret Windows Live mail 2011 igen -og fandt de mange mailadresser, men mine gamle mails er væk. En del lå i under-mapper.

Men de må vel ligge på maskinen et sted? Jeg har været i WLM og forsøgt at importere, men der kommer utrolig mange muligheder frem, men ikke nogen med bare ét af navnene, som mine mapper hed.

Nogen herinde, der har et godt råd -helst ikke for besværligt? Jeg er IKKE interesseret i at bruge firmaet igen.

mvh ToveRy

2 Kommentarer

Hej Tovery

Virker din gamle pc? Hvis ja, kunne du åbne det gamle postpogram og åbne den eller de mapper hvor dine mails ligger i. Kopier dem og sæt dem ind på en usb-nøgle eller memerykort, for derefter at sætte dem ind i din windows live mail 2011.

Tak for svar. Jeg kan godt se, det må kunne lade sig gøre på den måde, men 'firmaet' har taget harddisken ud, så den ligger løs, så det er lidt besværligt. Var der en nemmere måde at finde dem på i min nye maskine, vil det jo lette en del. Men ellers må jeg til et nyt IT-firma og få dem til at hjælpe mig.

er der andre, der har gode ideér?

mvh Tovery

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)