Svar

Liste over musiknumre på købt cd

• iba
  • 0 kommentarer
Hvor finder jeg listen med musiknumre på en cd, som jeg har købt og downloadet?

icon

Bedste svar af miela1 18 december 2010, 15:24

Hej, ja det er jo neget andet en det vi har svaret på,

hvis du går ind på http://www.cdcovers.cc/covers har du en meget stor database over covers til CD, DVD osv.

jeg ved ikke hvorfor de ikke er med på play men jeg tror det er forde, play er lavet til at man skal spille musikken på sin computer, jeg er faktisk heller ikke sikker på at du kan spille dine CDer i ex. en bilradio, da den skal skulle spille i WMA og kunne spille DRM beskyttet filer.

Se original

9 Kommentarer

Hej iba

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Prøv at åbne din nye cd i din Windows Media Player. Jeg kan ikke huske om programmet automatisk søger på nettet eller du skal aktivere en søge knap.Glad humørikon

Hvis det ikke hjælper, skal du hente cd'en ind på Windows Media Player, for at se t itlerne.

Kan du bruge lidt af svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Ja, men det er når jeg brænder en købt cd og afslutter med print af cover, jeg mangler listen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du kan søge på albumet på TDC Play, og når du så klikker ind på albumet, kan du se en liste med alle de nummere der er på albumet.

Hej igen

NÅÅ - ja miela1 - det er da nok det nemmeste. Jeg har ikke play, så jeg gør det i gennem windows medier player. Glad humørikon

Kan alle søge der eller er det kun brugere af TDC-Play. Spørgeren skriver ikke noget om at være player-kunde?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, MajaH.

alle kan søge på play, det er jo ikke kun dem der har TDC play PC der kan bruge play vi andre dødelige kan også, vi skal bare betale, eller bruge Play MobilMeget glad humørikon

Hejsa og tak - Det må jeg lige prøve.....Meget glad humørikon

tilføjet i redigeret:

Ja for søren - det kan man godt - Det husker jeg lige til næste gang. Tak for tippet.

Hej med Jer!

Tak for jeres forslag. Jeg har nok ikke udtrykt mig helt klart i spørgsmålet, så jeg prøver igen:

Har købt en cd hos TDC Play og downloadet den til pcèn.

Brænder den herefter med "NERO"

Brændingen afsluttes med, at der udskrives cover: Forside, bagside , indlæg og label.

Alt ser vældigt fint ud, men listen med musiknumrene er ikke med.

Hvordan får jeg den sat på bagsiden?

Jeg kan godt kopiere listen fra Play eller Media Player, og bruge det som bagside, men det er jo ikke som den originale.

Omdømme 3

Hej, ja det er jo neget andet en det vi har svaret på,

hvis du går ind på http://www.cdcovers.cc/covers har du en meget stor database over covers til CD, DVD osv.

jeg ved ikke hvorfor de ikke er med på play men jeg tror det er forde, play er lavet til at man skal spille musikken på sin computer, jeg er faktisk heller ikke sikker på at du kan spille dine CDer i ex. en bilradio, da den skal skulle spille i WMA og kunne spille DRM beskyttet filer.

Tak for oplysningen om cd-cover databasen. jeg fandt det cover jeg manglede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)