Link til musik på Homedisk forsvinder i iTunes

Hej.

Jeg har for noget tid siden smidt hele min mp3 samling over på min homedisk som er koblet på Homebox'en og har sat alle file rop i iTunes, således jeg kan sync'e med min iPod samt høre musik over min pc.

I iTunes linkes der på ny til musimappen på Homediscen og det fungerer straks herefter. Mit problem er, at fx. dagen efter kan iTunes ikke finde musikken igen. Den siger at filen er forsvundet som om at homediscen eller musikken er væk. Man kan i iTunes henvise til musikfilen igen (et stort arbejde når man har 3500 mp3 filer) for at forsvinde igen ved senere brug. I iTunes kan man se coveret men den vil ikke afspille filen.

Filerne kan tilgås uden problemer ved direkte at klikke på dem, i både iTunes og WMP.

Er der nogen der kan svare hvad jeg gør forkert? Er det en firewall der spærrer? IP adresse der ændres? Hvorfor mister iTunes forbindelsen til musiksamlingen???

PS: Jeg kan godt afspille musik fra Homediscen via. det link der dukker op automatisk i venste side i iTunes, men kan ikke synce min iPod med cover osv. ud fra dette og derfor ubrugelig for mig. Eller hvad?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ellov,

Starter iTunes automatisk når du tænder din computer? Der går nemlig lige nogle sekunder fra din computer er tændt til der oprettes forbindelse til din Homedisk, og så kan jeg forestille mig at iTunes måske når at åbne før der er forbundet til Homedisken igen - og så er sangene "væk" indtil de bliver syncet op igen.

Du kan fx prøve at sætte filerne op som du er vant til, og så lukke iTunes fuldstændig og åbne programmet op igen - kan den så stadig se filerne på Homedisken?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)