Lige flyttet ind - lejlighed med TDC Internet, men hvordan?

Hejsa,

Tænkte lige at jeg ville prøve mig her, da ja ingen spørgsmål er vel for dumme (håber jeg) - og samtidig kan jeg blive lidt klogere.

Jeg er lige flyttet til ny lejlighed i København, hvor ejerforeningen leverer TV og Internet til lejlighederne i foreningen og der betales igennem ejerforeningsbidrag. Det er jo i sig selv fint nok.

Mit spørgsmål er, jeg har et coaxialt antennekabel liggende på gulvet med skruestik men har selv kun en WAN/LAN router. Kører TDC stadig med KabelTV modems, eller kan jeg finde en adapter til RJ45 på en eller anden freakisk måde jeg ikke kender til, og smække den i WAN porten - eller er jeg endda tvunget til at købe ny router for at få det til at virke?..

Any clues? Ved det er svært når jeg ikke engang ved hvilket abonnement TDC har registreret mig på - men har lagt en besked til deres kundeservice, så forhåbentlig bliver jeg lidt klogere når de engang ringer, men nogle gange så er forum folket bare overtruffent [i]

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det var måske bedre, at prøve YouSee' forum.

http://forum.yousee.dk/forum.php

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

JDN79 skrev:- eller er jeg endda tvunget til at købe ny router for at få det til at virke?..

Din udbyder må levere et modem hvis der kræver sådan et. Du bliver nok nødt til at undersøge nærmere hvad det er for noget internet du betaler for - er det Yousee eller TDC? Måske er det noget helt andet nu hvor det er i ejerforening (bydelsnet måske)?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)