Licensen kan ikke hentes - Fejlmeddelse på Nokia x6

Hey

Er lige blevet den lykkelige ejer af adgang til TDC play via min bredbånd. Har nu downloaded en masse god musik som jeg gerne vil afspille på min Nokia X6.

Sangene kommer fint over på nokia'en, men de kan desværre ikke afspilles. Alle sangene er vist med en lille nøgle, hvor der er en rød streg over. Hvis jeg prøver at afspille sangen vises fejlmeddelsen - Licensen kan ikke hentes.

Nogen der kan hjælpe? - Havde håbet jeg kunne bruge min Nokia X6 som en slags "walk-man" :-)

HELP!

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis du ikke har TDC mobil på din mobil telefon kan du generelt ikke spille musik fra TDC play på din mobil,

Hvis du har TDC mobil er der 2 måder,

1. Du kan bruge telefonen til at hente musik.
  2. du kan bruge fast trak til at hente musik og legge det over på din telefon,

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20537&type=help

Hej - Tak for tippet:

Har lige sat mit TDC kort i, men det hjalp ikke.

Da jeg hentede filerne, valgte jeg hent til PC. Jeg havde ikke muligheden at hente til mobil.

Jeg har valgt et abbonoment, som ikke har dataopkobling, hvorfor jeg ikke kan hente direkte på telefonen. (Dette ønsker jeg heller ikke grundet det bliver for dyrt).

Håber virkelig nogen kan hjælpe, da jeg så gerne ville have det til at virke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis du ikke har mobil data på dit abonnement, har du sikkert heller ikke Play  og du kan der for ikke bruge Play, der findes dog andre gratis måder at få musik på men da de er ulovlige vil jeg ikke fortælle dig om dem.

du kan også købe musik på itunes, det skulle gerne kunne overføres til din telefon.

TDC Play er gratis at anvende på din TDC mobil telefon, dit abonnement skal dog understøtte Play og linkes op til dit tdc-login.

TDC kan hjælpe med at ændre dit mobilabonnement så du også får data med også. 

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til support vedr. dit mobilabonnement og læse mere om opsætning inde på plays hjemmeside. http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=10568&type=help

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)