Svar

Licensen kan ikke fornyes.. vil du slette filen? Ellers tak!!

Hej

Jeg er kommet i den situation at min telefon medeler mig at jeg ikke kan forny licenserne på de musik numre jeg forsøger at afspille. Det er ikke noget jeg har oplevet før og skete første gang i forbindelse med en udlandsrejse hvor jeg selvfølgelig ikke var på nettet.

Jeg er selvfølgelig godt klar over at licenserne ikke kan opdateres over wifi eller på andre netværk en TDC's eget og tænkte derfor: Okay licenserne er løbet ud, men det virker vel igen når jeg rammer TDC's netværk igen.. men nej.. Der bliver stadig færre og færre numre som telefonen vil afspille..

Jeg ved godt at jeg bare kan anvende app'en som åbentbart også er det eneste man tilbyder Q and A's til på hjemmesiden, men jeg vil gerne kunne afspille musikken gennem fx et løbeprogram eller lignende.. og desuden fungere det jo 100 gange bedre(normalt) at have musikken liggende på mobilen. Og så kan det jo normalt også benyttes i udlandet når det er hentet..

Så hvordan får jeg telefonen, Xperia Arc.. til at fatte at den skal opdatere de licenser så jeg ikke skal til at hente alt musikken forfra.. ?

På forhånd tak..

icon

Bedste svar af Chriz 18 april 2012, 09:47

Hey Haack7700

Hvis der i loginboksen står 'mobil' så har du allerede adgang til fast track. Ellers kan du se det under 'min profil' - 'oversigt'

Under 'Mine downloads' kan jeg se at det kun er den købte musik der har denne mulighed. Så der er ingen vej uden om at klikke på de enkelte stykker musik for download. Du behøver som sagt ikke overføre filerne. Licenserne kommer automatisk til din mobil.

C

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Haack7700

hvis du ikke har skiftet mobilnummer siden du downloadede musikken kan du bruge fast track til at sideloade nye licencer til din musik:

Hvis du ikke allerede har et login på tdcplay.dk, så opret et.

Tilknyt 'Fast track' til dit login - link er i toppen af login-box.

Tricket er at du skal vælge fast track for alm mobil - altså ikke smartphone

Herefter når du har bekræftet din tilmelding - kan du hente alle de filer du har hentet på din mobil igen i en samlet zip. Når du starter download til din pc, får du automatisk sendt alle licenser over til din mobil igen.

DBH

C

Tak,, efter lidt besvær har jeg fundet frem til min profil og en oversigt over hvilke numre jeg har downloaded.. de er dog blandet med numre jeg har spillet gennem app'en.. og jeg kan ikke rigtig finde nogen steder hvor der står hverken fasttrack eller et sted hvor jeg kan downloaded dem allesammen på ny, samlet..

Kan du forklarer hvor jeg finde knappen til samlet download?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Haack7700

Hvis der i loginboksen står 'mobil' så har du allerede adgang til fast track. Ellers kan du se det under 'min profil' - 'oversigt'

Under 'Mine downloads' kan jeg se at det kun er den købte musik der har denne mulighed. Så der er ingen vej uden om at klikke på de enkelte stykker musik for download. Du behøver som sagt ikke overføre filerne. Licenserne kommer automatisk til din mobil.

C

Okay.. ærgeligt.. men tak for hjælpen. Kat meget glad

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)