licens

• D9N
  • 0 kommentarer

er pludselig begyndt at få nedenstående fejl i mediaplayer, har stadig samme login som altid, men har skiftet fra home duo og til alm bredbånd da jeg ikek skulle bruge tlf mere, men skulle det ha indflydelse ?? og skal jeg til at hente alt musik igen ? (suk)

Du kan ikke afspille dette stykke musik da vi ikke genkender dit login som det samme som det er blevet hentet ned med. Vi vil anbefale at du downloader musikken på ny fra TDC PLAY

har windows 8.1  ,  mediaplayer 12

4 Kommentarer

Svar til D9N:

Jeg er kunde hos TDC, ikke ansat, så følgende forslag er baseret på gæt, baseret på egne tidligere erfaringer.

Forslag 1.

Prøv at logge på TDC Play og downloade et eller andet. Log derefter ud fra TDC Play, og afspil det netop downloadede med Windows Media Player (eller Windows Media Center hvis computeren har den installeret). Dette vil sandsynligvis medføre, at der kommer en boks hvor der skal logges på for at opdatere licens. Hvis det går godt, så prøv om den opdaterede licens også virker på alle de tidligere downloadede musikfiler.

Forslag 2.

Hvis forslag 1 ikke virker, så prøv at logge på TDC Play, og afspil noget af det tidligere downloadede med Windows Media Player, samtidig med at der er logget på TDC Play.

Hvis forslag 2 heller ikke virker, er det eneste, jeg så kan foreslå, at kontakte TDC. Kontaktoplysninger findes på denne adresse: https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/

Det er muligt at ændringen af abonnementet af systemet bliver opfattet som om det drejer sig om en helt anden bruger, selv om login-brugernavnet er uændret. Er abonnementsnummeret også uændret?

Hej

Hvis det drejer sig som købt musik fra dengang tdc solgte musiknumre, kan dette forsøges.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

takker for  forslagene...

forslag 1:  har prøvet at hente en nummer i sidste uge, og det kan stadig afspilles..

forslag 2: selv om jeg logger på,  så beder den stadig om  licens i mediaplayer, og  kommer så med fejlen når den tastes ...

og det er ikke købt musik...  så heller ikke der problemet er

vh

Tommy

fik ringet til kundeservice, og snakkede med  Muhammed, som var yderst kompetent , og 2 min senere  var fejlen fundet...

da jeg var skiftet fra Home Duo til bredbånd, har   en  medarbejder givet mig nyt kundenummer ...  og så passer det ikke længere med licensen på mediefilen ...

på et tidspunkt formentligt så heller ikke med min mail ... så var  nok rendt ind i flere problemer..

så han vil se om ikke de kan få mit kundenummer tilbage ...

så jeg ikke  skal ind og hente 2-3000 numre ....

tak for  hjælpen ...

D9N

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)