Svar

LG Optimus 2x lagerstatus?

• LNI
  • 0 kommentarer
Hej

Nu har jeg godtnok skrevet på facebook, men fik at vide jeg kunne spørge her :-)

Ville høre om i ved noget konkret om hvornår i forventer LG Optimus 2x kommer på lager?

mvh

Lars

icon

Bedste svar af Ulf 9 marts 2011, 15:42

Hej Lars,

Godt at se dig her på Forum også Glad humørikon

Jeg har lige svaret dig på Facebook, men bare lige for andre læseres skyld, så forventer vi leverance af Optimus 2x sidst i uge 11.

/Ulf

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars,

Godt at se dig her på Forum også Glad humørikon

Jeg har lige svaret dig på Facebook, men bare lige for andre læseres skyld, så forventer vi leverance af Optimus 2x sidst i uge 11.

/Ulf

er det sikkert eller er det bare noget man regner med

dagen er jo flyttet et par gangeTrist humørikon

Er der kommet en opdatering på hvornår at den kommer på lager?

I sidste uge kunne man finde den på hjemmeside, men nu er den helt fjernet.

Michael

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Ja, den glimrer ved sit fravær. Jeg har undersøgt sagen, og TDC har indtil videre valgt ikke at sælge LG Optimus 2x fordi den ikke understøtter TDC Play.

LG arbejder på højtryk for at løse problemet og når/hvis det lykkes for dem, tager vi Optimus 2x tilbage i vores sortiment.

Håber det var svar på spørgsmålet Glad humørikon

/Ulf

Rygtet vil vide at TDC har trukket første læs ned fra hylderne igen, da LG åbenbart har tilbagekaldt.

Dette skulle være Pga. batterilevetids og "summen/brummen" i mikrofon/højtaler - problemer ..

Det virker dog ikke som om det er alle sendinger den er gal med, da der også er tilfredse meldinger fra de nyeste købere rundtomkring. (Hvor de har købt, kan i selv finde ud af).

Jeg håber blot at kamera-delen og musikafspilleren, så også er som de skal være. (Blot da der har været fokus på dette rundtomkring).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)