Lejet film - ingen adgang

Jeg har lige lejet filmen Laksefiskeri i Yemen og også modtaget kvittering. Når jeg trykker på start film får jeg besked om, at jeg IKKE har adgang til dette filmklip? Nogen der ved, hvad der er galt?

Vh. Faaborg

5 Kommentarer

Og nu mandag er det også galt med Knockout trods godkendt betaling!!! ??

Slut med at bruge penge på at leje film, man alligevel ikke kan se!!!

Hej Faaborg73

Jeg har netop testet de 2 film, hvilket virker helt fint, som de skal.

Derfor vil jeg anbefale, at du tager kontakt til vores support/hotline afdeling, så vi kan få fejlmeldt dit "plusabonnement" (film-leje). Så skal filmene naturligvis krediteres, såfremt de er blevet opkrævet i systemet.

Kontaktinfo kan ses her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_ringop

Jeg har lejet filmen cajacked - men får besked om, at jeg ikke har adgang. Snyd og humbug. Venlig hilsen mailto:venusvej@oncable.dk

Ovenstående mailadresse er censureret, da det hører under personlige oplysninger. Venlig hilsen - Alen, TDC.

Hej igen,

Som jeg nævner i ovenstående besked, bliver du nød til at tage kontakt til vores support afdeling, så vi kan få det fejlmeldt Glad humørikon

Såfremt der er fejl på linjen eller på filmene, vil leje af film naturligvis blive krediteret.

Venlig hilsen

Alen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej venusvej

Kan du ikke fjerne din synlige e-mail  adresse i dit indlæg, det er ikke tilladt at lægge den slags offentlig ud, da det kan misbruges.

Du klikker på Indstillinger i højre side, ud for dit indlæg, og så klikker du på Rediger svar, på den måde kan du camuflere din e-mail adresse.

Eksempel:  xxxx@xxxxxx.dk

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)