Svar

Leje af digital TV box/boxe

I forbindelse med oprettelse af Home Trio og benyttelse af TV box, undrer det mig, at jeg skal betale 2x 399kr i box leje. Jeg har 2 fjernsyn, ved det ene (hovedfjensynet) i stuen, er der placeret en TV box med mulighed for optagelser m.m., ved det andet fjernsyn (Sekundær) er der placeret en TV box uden mulighed for optagelser m.m., altså en "Mini" box. Er det korrekt, at der betales den samme boxleje for de 2 boxe??

icon

Bedste svar af Joachim1 4 januar 2011, 19:07

En Multiroom boks koster 59 kr/måned, altså 354 kr per halv år, mens din hoved boks koster 399 per halv år hvilket svarer til 66,5 kr/måned. Du kan kun optage 1 ting af gangen så vil næsten formode dette er grunden til at TDC har valgt ikke at lave harddiske i Multiroom boksene. 

Se original

2 Kommentarer

En Multiroom boks koster 59 kr/måned, altså 354 kr per halv år, mens din hoved boks koster 399 per halv år hvilket svarer til 66,5 kr/måned. Du kan kun optage 1 ting af gangen så vil næsten formode dette er grunden til at TDC har valgt ikke at lave harddiske i Multiroom boksene. 

Hej

Du skal betale 399.- for oprettelsen pr multiroom tv. Dette er en engangsbetaling.

Derefter er det 59 pr måned pr tv, og 399 pr 1/2 år for din hovedbox med harddisk.

Det er sikkert betaling af oprettelsen der er din første regning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)