lege en xbox?

hvad betyder det? er der nogen der ved? skal man aflevere den tilbage eller ved?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Når du Lejer en Xbox fungere det ligesom når du lejer din router, Homedisk, TV hardisk optager eller hvad du ellers måtte have af ting lejet i gennem TDC. du betaler et beløb om måneden også når du ikke vil have den mere skal du bare sende den tilbage, og så betaler du ikke mere, du skal dog have den i 6 måneder.

jeg vil så sige at med en xbox kan det ikke betale sig, da efter et år har du betalt så meget at du ligeså godt selv kunne have kkøbt denBlinkende humørikon

men til gændgæld er det ikke din xbox, men TDCs og det giver dig nogle fordele som du ikke har hvis du køber den,

pasonligt er alt mit dyre elektronik lejet(ikke ved tdc) så hvær gang jeg skal fx have et nyt anlæg ringer jeg til peter og så kommer han med et nyt. så hher jeg ikke byrtem med at skulle betale for at få det lavet når det som elektronik går i stykker, eller skulle smide det ud når jeg skal have nyt.

der er også mulighed at betale 750 kr. en gangs beløb med sports pakken, dvs. ikke nogle månedlig betaling. så jeg kan behold den så langt jeg vil Blinkende humørikon har jeg misforstået det?

og for restten hvordan kontakter jeg din Peter?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja du har misforstået det, det er 649kr for sports pakken og det er kun sports pakken der følger ikke en xbox med, alså du får de 3 spil for 649 som er meget billigt, så billigt at du næsten kun betaler for det ene spil.

det kan heller ikke betale sig at leje den ved Peter

http://www.leasy.dk/spillekonsol/xbox-kinect-4gb-bundle.aspx,

jeg mener heller ikke du kan leje ved Peter mere, det er en gammel kontrakt jeg køre med, Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)