Lav hastighed på mit bredbånd?

Som jeg tidlige har fortalt er mit 20/1Mbit bredbånd låst til 15/1Mbit, for det er hvad min forbindelse max. kan klare, uden at jeg får udfald og min Homebox mister forbindelsen med centralen.

Med min låste hastighed har jeg haft en download på 12,8Mbit når jeg har testet min forbindelse i hastighedstest. Men her i juledagene er min hastighed faldet til 9,7Mbit i hastighedstest, så jeg har mistet 3Mbit, hvilket jeg selvf. ikke er tilfreds med. Kan det være rigtig at jeg skal finde mig i den lave hastighed når nu jeg ved TDC kan levere 12,7Mbit ude hos mig?

Jeg tester selvf. på computere der er forbundet med kabel, og kun med en PC tændt af gangen, og jeg har prøvet at resette Homeboxen, men min forbindelse ligger stadig kun på 9,7Mbit.

Jeg har prøvet engang før at min hastighed var faldet til under 10Mbit, dengang ringede jeg ind og support genstartede min forbindelse, og så var de 12,7Mbit tilbage, men denne gang hjalp det ikke så jeg sidder stadig med sølle 9,7Mbit. :-|

Jeg har kørt test langt ud på natten (kl.3:25) så min lave hastighed kan ikke skyldes at der bare er mange der surfer "på vores central"

Mvh. Kim

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Kim.

det er da træls med din internet forbindelse, jeg kan kun sige at du skal prøve at fejlmælde din forbindelse, så du kan finde udaf en gang for alle hvad der er galt med din forbindelse.

Evt kan du logge ind i homeboxen og se hvad den er "trainet" op med. Åben internet explorer, skriv 192.168.1.1 i adresse feltet og tryk enter. ved brugernavn skriver du admin og trykker enter. Under @ kan du se hvad linien er "trainet" op med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)