Svar

lav hastighed mobilt bredbånd 15Mbit - hjææælp

Jeg kan ikke finde noget om hvad jeg kan gøre for at få sat min hastighed op???

icon

Bedste svar af miela1 26 december 2010, 18:07

Hej,

så skulle det jo virke som det pleget efter den 1ste.

Se original

6 Kommentarer

Hej joyce

Velkommen til TDC-forum.

Nu skriver du jo ikke rigtig noget om dit udstyr, og jeg ved heller ikke om det er nødvendigt.

Det er jo nok ikke på din cykelBlinkende humørikon, så for at du kan blive hjulpet bedst mulig af de brugere der kan vejlede dig, bliver du nok nød til at skrive navnende eks. styresystem, router  og evt hvor du har problemet : på en bærbar eller stationær.

Jeg hopper af tråden her, for jeg kan ikke hjælpe yderligere. Held og lykke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

nårmalt har MajaH ret i at det ville være en god ide at skrive hvilket udstyr du har, men lige med mobil bredbånd er der ikke så volsomt mange valgBlinkende humørikon

grunden til at du kan opleve laver hastighed end de 15 megabit du forventer er mange.

bla kan det være forde at der er mange på den samme mast du er på, og inden du så brokker dig over at TDC har lavet dig 15 megabit, så har de ikke lovet dig det men kun op til 15 megabit som skal forståes på den måde at du max kan få 15 megabit udaf det, og pågrund af den nutur(det er mobil) mobilt bredbånd har kan du ikke forvente at få den forbindelse heletiden,

så er der også problemet med dækning, det er langt fra alle steder i landet du kan få 15 megabit ud at dit mobile bredbånd, du kan se på TDC dækningskort hvor høj forbindelse det er muligt at få i dit område.

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_help_mob_daek&id=13038

du skal lige huske at det er en teoretisk model, og det derfor ikke er sikkert at de faktiske forhold er som beskrevet.

Der er også mastedatabasen:

http://www.mastedatabasen.dk/

Her kan man indtaste sin/en adresse og se, hvilke master, der er i nærheden.

Mvh.

Michael

Jeg takker for svar!

Jeg har fået besked fra TDC om at jeg har oversteget det inkluderede MB, og derfor nedsættes hastigheden. Jeg må så nok bare vente på at det bliver hverdag så jeg kan kontakte dem og få det lavet om!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så skulle det jo virke som det pleget efter den 1ste.

Jeg takker for svar!Jeg har fået besked fra TDC om at jeg har oversteget det inkluderede MB, og derfor nedsættes hastigheden. Jeg må så nok bare vente på at det bliver hverdag så jeg kan kontakte dem og få det lavet om!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)