Svar

Læser..læser ikke, svarer.....


Hej med jer.

Jeg er nysgerrig på, hvordan det kan være at man i nogle tråde får svar hurtigt og serviceminded af TDC ansatte og i andre tråde er der ikke noget svar fra TDC ansatte overhovedet! Generelt troede jeg ikke at TDC svarede her i Forum.....eller hvordan hænger det sammen?

 

Det er ikke fordi jeg er gal eller sur, men forsøger egentligt bare af få afstemt mine forventninger til mulige løsninger på problemer jeg kan have ind i mellem.

 

Vh Jesper [i]

icon

Bedste svar af Patrick11 8 december 2011, 20:03

Hej Jesper

Jeg ville ønske jeg kunne give et klart svar. Men i een eller anden grad, træder vi nye stier. Og så skal vi finde ud af, hvordan det gøres.

Jeg kan ikke kloge mig på om hvorfor der ikke kommer svar når I mailer. Så vidt jeg ved, er der masser som sidder og svarer mail i kundeservice, ind i mellem telefon opkaldene. Det kan måske være at der er større opmærksomhed på nogle postkasser, end på andre. Dog vil jeg godt beklage og undskylde, for alle burde have svar inden for den lovede tid. Hvis I oplever, at der ikke bliver svaret, kan jeg evt få det på en PM, med oplysninger om, hvilken postkasse der er skrevet til og ikke svaret fra. Så skal jeg forsøge at tjekke, men lover ingenting.

Her på forum er det en anden sag. Her gør vi virkelig et forsøg. Og vi bliver flere og flere som skriver herinde. Men vi forsøger ikke at svare på noget, som I kan hjælpe hinanden med. Vi ønsker ikke at stille os "foran" jer. Så der bliver kikket på, hvor gammelt et indlæg er, før vi svarer. I skal selv have chancen, inden vi træder til. Så kikker vi på, om det er noget andre kunder kan svare på, eller ej. Hvis vi kan se, at ikke engang Maja kan svare, så går vi også ind og hjælper. Vi kikker også på, hvis der er svaret, om det er et godt svar, eller ej.

Også er der simpelthen nogle indlæg, som vi aldrig finder, på trods af at vi forsøger så godt vi kan. Det er også derfor vi ikke kan love svar. Så kan man måske mene, at det er et lotteri spil, men jeg forsøger at det ikke skal være. At vi gør det så grundigt og systematisk vi kan, så vi får alle med. Men hvis du bemærker, så svarer vi ikke på direkte henvendelser til TDC. Det har vi simpelthen ikke kapacitet til. Nogle gange, sender vi blot link til en tråd videre "til rette vedkommende" Glad humørikon

Også har vi nogle ting, som personligt falder den enkelte nemmere at svare på. Jeg er f.eks Mac bruger og jeg har også ansvaret for Mac supporten hos TDC, så det falder mig nemt at svare på spørgsmål om Mac'ere. Og sådan er det forskelligt med os.

Du kan se, at nogle er specialister gennem deres funktion i TDC. Vi har en, fra TV afdelingen, som svarer herinde.

Men - som jeg startede med at skrive - Jeg er jo "ham som har skrevet for begynder her i forum" - så træder vi nye stier. Og vi lærer også. Måske ikke dagligt mere, men hver uge, lærer vi da nye ting. Husk også, at der kommer ca. 500 nye brugere til herinde om ugen, det i sig selv gør at vi får mere og mere at se til.

Så hjælp os med at hjælpe hinanden. Jo mere vi hver især kan hjælpe andre med, jo større er chancen for at alle får svar Glad humørikon

Nogle ting, har du bemærket, kræver heller ikke nødvendigvis svar. Dog kan man godt kvittere for modtagelsen. Jeg har forsøgt at lave højt til loftet herinde, så man kan få luft, hvis man har været i klemme i TDC. Hvis man føler at man har løbet panden imod muren. Så kan man godt lufte sin utilfredshed - så længe man ellers opfører sig ordentlig og ikke skriver alt for grimt. Også skal man ikke genere andre. Men hvad skal jeg dog svare, når der bliver skrevet at "Alle TDC ansate er dovne og ikke laver noget" - når jeg ser mange mange dedikerede og hårdtarbejdende kolleger, som hver især gør en kæmpe indsats, for at gøre det godt.

Men tak for tanken og spørgsmålet

Hilsen

Se original

5 Kommentarer

Godt spørgsmål!

Jeg håber du får svar Jesper, derfor skriver jeg også her i tråden. Jeg undrer mig også indimellem Blinkende humørikon

Jeg er ved at være både sur og gal. Havde kontakt telefonisk for ca. 3 uger siden, hvor jeg fik at vide at jeg ville blive kontaktet hurtigst muligt. Da der intet skete hverkn telefonisk eller på mail, skrev jeg en mail d. 27-11(man får svar inden 4-6 arbejdsdage) da de så var overskredet skrev jeg en mail igen igår, men har stadig intet hørt.

Tove

Hej Majah og Tobani

Tak for feedback. Normalt lykkes det mig altid at få svar, men nogle gange hvor der er mange fejl er der selvfølgelig ventetid. Jeg undrede mig bare, fordi der nogle steder svares venligt og hurtigt - og i andre tråde er der ikke en lyd. Tror jeg vil skrive til ham moderatoren, som har skrevet for begyndere i Forum - hvis ikke han finder os her altså Meget glad humørikon det er jo lidt skægt hvornår han opdager osHumørikon med tunge

Jeg tænker at man altid skal ringe, hvis man har brug for hurtigt svar fra TDC! Uanset ventid og mange i kø... Jeg tror simpelthen ikke de generelt kan nå at svare på mail inden for den tid de har angivet - ellers ville flere jo ikke have oplevet at de ikke fik noget svar overhovedet - med mindre at deres svar blevet ædt i SPAM filtre eller lign.

Min TDCboks er pt. død og en meget meget venlig TDC mand har lovet at vi får en ny med posten i  morgen. Det tog en uge. Det var næsten helt pinligt så meget han undskyldte deres træghed med brande i servere i hovedstadsområdet m.m.. og andre opgaver med 100 vis af tv brugere, som ikke havde set tv i 4 timer! Hvis jeg ikke gad TDC, kunne jeg jo bare skifte til lokal tv antenne forening.

Vh Jesper

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jesper

Jeg ville ønske jeg kunne give et klart svar. Men i een eller anden grad, træder vi nye stier. Og så skal vi finde ud af, hvordan det gøres.

Jeg kan ikke kloge mig på om hvorfor der ikke kommer svar når I mailer. Så vidt jeg ved, er der masser som sidder og svarer mail i kundeservice, ind i mellem telefon opkaldene. Det kan måske være at der er større opmærksomhed på nogle postkasser, end på andre. Dog vil jeg godt beklage og undskylde, for alle burde have svar inden for den lovede tid. Hvis I oplever, at der ikke bliver svaret, kan jeg evt få det på en PM, med oplysninger om, hvilken postkasse der er skrevet til og ikke svaret fra. Så skal jeg forsøge at tjekke, men lover ingenting.

Her på forum er det en anden sag. Her gør vi virkelig et forsøg. Og vi bliver flere og flere som skriver herinde. Men vi forsøger ikke at svare på noget, som I kan hjælpe hinanden med. Vi ønsker ikke at stille os "foran" jer. Så der bliver kikket på, hvor gammelt et indlæg er, før vi svarer. I skal selv have chancen, inden vi træder til. Så kikker vi på, om det er noget andre kunder kan svare på, eller ej. Hvis vi kan se, at ikke engang Maja kan svare, så går vi også ind og hjælper. Vi kikker også på, hvis der er svaret, om det er et godt svar, eller ej.

Også er der simpelthen nogle indlæg, som vi aldrig finder, på trods af at vi forsøger så godt vi kan. Det er også derfor vi ikke kan love svar. Så kan man måske mene, at det er et lotteri spil, men jeg forsøger at det ikke skal være. At vi gør det så grundigt og systematisk vi kan, så vi får alle med. Men hvis du bemærker, så svarer vi ikke på direkte henvendelser til TDC. Det har vi simpelthen ikke kapacitet til. Nogle gange, sender vi blot link til en tråd videre "til rette vedkommende" Glad humørikon

Også har vi nogle ting, som personligt falder den enkelte nemmere at svare på. Jeg er f.eks Mac bruger og jeg har også ansvaret for Mac supporten hos TDC, så det falder mig nemt at svare på spørgsmål om Mac'ere. Og sådan er det forskelligt med os.

Du kan se, at nogle er specialister gennem deres funktion i TDC. Vi har en, fra TV afdelingen, som svarer herinde.

Men - som jeg startede med at skrive - Jeg er jo "ham som har skrevet for begynder her i forum" - så træder vi nye stier. Og vi lærer også. Måske ikke dagligt mere, men hver uge, lærer vi da nye ting. Husk også, at der kommer ca. 500 nye brugere til herinde om ugen, det i sig selv gør at vi får mere og mere at se til.

Så hjælp os med at hjælpe hinanden. Jo mere vi hver især kan hjælpe andre med, jo større er chancen for at alle får svar Glad humørikon

Nogle ting, har du bemærket, kræver heller ikke nødvendigvis svar. Dog kan man godt kvittere for modtagelsen. Jeg har forsøgt at lave højt til loftet herinde, så man kan få luft, hvis man har været i klemme i TDC. Hvis man føler at man har løbet panden imod muren. Så kan man godt lufte sin utilfredshed - så længe man ellers opfører sig ordentlig og ikke skriver alt for grimt. Også skal man ikke genere andre. Men hvad skal jeg dog svare, når der bliver skrevet at "Alle TDC ansate er dovne og ikke laver noget" - når jeg ser mange mange dedikerede og hårdtarbejdende kolleger, som hver især gør en kæmpe indsats, for at gøre det godt.

Men tak for tanken og spørgsmålet

Hilsen

Hej Patrick

Tak for dit fine svar. Jeg hørte en gang en historie om en passager i et tog, som klagede til DSB over, at der i en periode var nogle usædvanlige dovne banearbejdere, der bare stod lænet op af deres skovle, hver gang han kørte forbi! Hvis det var standarden for DSB, så..luddovne.....etc etc.. Svaret han fik, var at de arbejdede på det ene spor der var på strækningen som han kørte på, og måtte fjerne sig hver gang et tog kom på dén strækning!

Når folk klager, er de ofte frusterede og vrede, så ryger der vel bemærkninger om at alle TDC folk er dovne osv... det er naturligvis ikke sandt. Generalister er generelt fordømmende Blinkende humørikon

Det er ok med mig, at jeg ikke får svar her i Forum. Jeg ringer bare til Hotline, hvis jer bliver utålmodig. Jeg er kommunalt ansat og kender tunge systemer. Måske skulle man dog overveje at ændre følgeteksten under "TDC Forum" fra "-stedet hvor du får hjælp eller hjælper andre" til noget andet. Konkrete læsere kan få pulsen op, hvis de rent fakstisk ikke får et svar - og det gør nogle jo ikke! De har heller ikke læst Forum reglerne. Jeg læser heller ikke teksten som jeg "accepterer" når jeg henter software.

For mig er dit svar klart. Takker.

Vh Jesper

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)