læser brev (nyheder) for smalt

jeg får en del nyhedsbreve så som sport finansnyheder fra mange forskellige aviser mit problem er at jeg ikke kan læse hele siden men kun 2/3dele så skal jeg rulle helt ned i bunden og flytte blokken til højre og så til bage for at læse igen jeghar ca8cm i hver side kan man ikke udvide så jeg kan læse det hele første gang????? råd søges på forhånd tak erik ps maja jeg har en huske seddel på min proceslinje med alle genveje så når jeg lige skal bruge en genvej jeg ikke kan huske komme de frem når jeg kalde på den den er god for mig bliv barer ved med dine tips til pc tak at du gider der er mange gode

4 Kommentarer

Hej eoggberger.

Tak for ros og for  tippet med genveje-huskeren på notes-gadet. :-)

Der er ikke andre der har svaret dig, så jeg vil lige spørge om det kan være du har fået klikket nederst i dit browservindue - til højre - der hvor der står et forstørrelses-glas  (Et tal)% og en pil?

Jeg går ud fra det er på webmail i dit browservindue, det hele er for stort. Hvis det er det, så klik på pilen, Der skal stå 100%.

Hvis ikke det hjælper, må du gerne skrive hvor det er du har forstore sider. 

hej majah det hjalp ikke med % knappen der hvor den er mest gal er nyheds brev fra f.eks berlings tidene og finans men også andre nyheds breve så jeg ved ikke om der andre muligheder hilsen erik
hej

Så kan det være du skal ind i indstilingerne for hvor stor din skærm visning, og det er jeg ikke den rigtig til at vejlede dig i.

Hvis du skriver Hvilket styresystem du har, er der sikkert en anden bruger der kan skrive hvad du skal ind i, for at få det til at passe. Men så skal du være opmærksom på at teksten også bliver mindre.

Håber det lykkes for dig.Glad humørikon

hej majah jeg prøver mig frem og ser hvad der sker indtil vidrer tak hvis jeg finder en løsning så giver jeg et svar jeg har ikke prøvet mig frem enu hilsen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)