Langsomt internet når jeg spiller :(

Hej Forum

Når jeg spiller online spil som fx Black Ops og wow er min ms så utrolig høj og "lagger" som jeg kalder det hele tiden!!!!

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig?

Tak på forhånd[i]

3 Kommentarer

Jeg er UDEMÆRKET godt klar over jeg har skrevet en roman, men de første nøgleord for dig er, om dine porte er åbne - Derefter hvor mange andre der bruger internettet, virus osv.

Læs det igennem lidt efter lidt, ellers dør man af information. Ikke mindst fordi jeg skriver ulæseligt haha.

Grunden til så meget info er, at yderligere spørgsmål sikkert vil komme - Jeg forsøger bare at tage dem i opløbet Glad humørikon

----------------

Der kan være så satans mange svar på dine problemer, at det sikkert er derfor der ingen er kommet endnu.

Det hele afhænger af hinanden. Men når begge dine spil lagger kan man hurtigt tænke problemet er ens.

-Spiller du andre online spil, hvor du oplever samme problemer, eller er det kun med de to?

(Altså: Spiller du f.eks Counter-Strike, og hvis du gør, er det så med eller uden problemer?)

Dernæst kan det tænkes at din internet forbindelse bliver brugt i forvejen. Selvom jeg ingen problemer oplever med TDC boksen kørende, så kan den selvfølgelig godt have en indvirkning (Hvis en sådan altså haves). Ellers kan andres brug af internetforbindelsen også have noget at sige.

- Altså:
Bruger din mor, far, søster eller bror også internettet, vil det påvirke din hastighed. Især hvis vedkommende ser film, spiller spil eller laver andet.

Noget andet kan være:
Virus, malware og lign. Hvis nogen programmer stjæler din forbindelse kan det være et problem i sig selv.

Der findes op til flere forskellige gratis anti virus programmer, samt programmer til at fjerne spyware.

Da det ikke lyder til du har malware (så havde din problemstilling været anderledes) så tror jeg du kan springe det step over. Men, hvis du alligevel er interesseret er nogle gode programmer "Malwarebytes' Antimalware" samt "Hijackthis" og "rkill" - hvert program gør sit arbejde, men lad nu være med at pille for meget, ved ting du ikke ved.

For programmet hijackthis findes der op til flere forums som hjælper en med at fjerne forskellige programmer, hvis man nu ikke selv har mod på at rodde med det.

Andre problemer?
Hell yes.

Nu har jeg aldrig spillet Black Ops, men WoW - Det problem barn har jeg været gift med et stykke tid. Som tommelfinger regel oprettede jeg en undtagelse i windows firewall (selvom den ikke var slået til haha!), samt jeg åbnede mine porte i min router. Samtidig sørgede jeg for at lukke alle unødige programmer imens jeg spillede.

- Men ak og ve. Ligeså snart 1 eller 2 computere blev tændt ødelagde de det for mig, pga. deres krævende internet forbrug.

Det der er blot nogle af de problemer der kunne være Glad humørikon

Det kunne også ske du spiller via. trådløst internet? Måske sidder du for langt væk fra senderen, eller der er andre signaler som forstyrre dit? Jeg ved sgu ikke.

- Internet er som mekanik. Nogen gange virker det, andre gange gør det ikke!

Fandt ud af at det var så langsomt fordi jeg havde et torrent program åbent.

Men ellers tak for hjælpenGlad humørikon

Hvilke porte køre WOW på? - Har søgt lidt på google og svarne er forskellige Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)