Langsomt bredbånd

Ved flere henvendelser har jeg fået at vide at jeg bor for langt væk fra en central og at der er for meget kobber til at vores forbindelse bliver bedre. Ved den sidste henvendelse fik jeg at vide at I snart havde noget klart så folk der er i samme situation som mig ville få et hurtigere bredbånd. Er det noget der bliver arbejdet på? Eller var det en and?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

powermann skrev:
Ved flere henvendelser har jeg fået at vide at jeg bor for langt væk fra en central og at der er for meget kobber til at vores forbindelse bliver bedre. Ved den sidste henvendelse fik jeg at vide at I snart havde noget klart så folk der er i samme situation som mig ville få et hurtigere bredbånd. Er det noget der bliver arbejdet på? Eller var det en and?

Hmmm, hvad forventer du af svar? Du oplyser ikke ret meget, så det er umuligt at hjælpe dig.

På den anden side er dette også et kunde-til-kunde forum så du får nok mere ud af at kontakte TDC direkte (husk at oplyse din adresse/telefonnummer!).

Helt generelt kan jeg dog sige at TDC løbende arbejder med at forbedre hastigheden ved at sætte nye centraler op tættere på kunderne, om det også er tilfældet ved dig, ved kun TDC.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

droid skrev:

Helt generelt kan jeg dog sige at TDC løbende arbejder med at forbedre hastigheden ved at sætte nye centraler op tættere på kunderne.

Interessant oplysning, kan du dokumentere det?

Mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

iMac skrev:

Interessant oplysning, kan du dokumentere det?

Mvh

Følger man lidt med her: https://wholesale.tdc.dk/wholesale/produkter/aftaler/Sider/dslam.aspx kan man se at TDC har ret travlt med at få sat nye VDSL-centraler op. Bedre dokumentation findes ikke.

edit: og nej, der er ikke "pc-****" eller virus i linket.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)