Langsom upload til SSL sites

Hej,

Jeg uploader videoer til Youtube, på det seneste er mine videoer blevet korrupte, så Google har sagt at jeg skal bruge en HTTPS (SSL) version de har lagt op, henholdsvis:

https://upload.youtube.com/my_videos_upload

Den normale er bare med http:// istedet.

Problemet er, at når jeg uploader til HTTPS, så bliver min uploadshastighed nedsat til 5-10%.

Jeg har kontakt med Youtube/Google support, men de kan ikke genkende problemet med den lave hastighed fra deres side, men de siger, at når det kommer til SSL kan det skyldes at min router (HomeBox) blokerer, eller begrænser upload til sikre hjemmesider (SSL) hvor der kræver servercertifikat, eller hvor servercertifikat ikke kan godkendes.

Der kan selvfølgelig være mange mulige grunde til, hvorfor hastigheden bliver sat ned på en sikker URL, men hvis det kan ordnes gennem routeren, så vil det være en stor hjælp.

Håber nogen kan hjælpe! [i]

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alexkik

Jeg har forhørt mig hos vores eksperter. Der er ikke nogle begrænsninger eller blokeringer i HomeBoxen, som skulle sænke hastigheden når du uploader via SSL.

Det kan være værtssiden i dette tilfælde youtube, men det er også meget usandsynligt, og som du selv skriver genkender Youtube/Google ikke problemet.

Har du evt. prøvet med en anden browser?

Hilsen Thomas

Jeg kopierer nogle informationer, som jeg har brugt når jeg har snakket med dem hos Google:

--- UPLOAD TIMES (1 MB worth of video) ---- I have 0,5 mbit uploading speed limit

Standard (chrome) : ~ 10 seconds to upload 1 MB worth of videoStandard (Firefox) : ~ 10 seconds to upload 1 MB worth of videoStandard (IE) : ~ 10 seconds to upload 1 MB worth of videoSSL (chrome) : ~ 45 minutes (!) to upload 1 MB worth of video
SSL (Firefox) : ~ 5-10 minutes to upload 1 MB worth of videoSSL (IE) : Doesn't work for me.----Det er henholdsvist når jeg uploader standard (HTTP) og SSL (HTTPS). Der er en stor forskel på Chrome og Firefox, jeg kan godt gå lidt hen og tro at det er min webbrowser som forhindrer min upload i at stige, men jeg har endnu ikke fundet nogen løsning. Hvis du kender en løsning, så ville jeg være beæret at kende den.Men det er godt at vide, at der ikke er nogen begrænsning fra jeres side af.Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)