Svar

Langsom TV Guide/Optagefunktion

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 11 kommentarer
Hej alle,

I lighed med en nylig tråd, hvor der drøftes, for nogle, en langsom TDC Play, oplever vi en langsom funktionbetjening.

Lad os lige starte med, at vores TDC Home Trio virker perfekt og at vi ellers ikke oplever større problemer med den.

Det pudsige er dog, at TV Guiden og optagefunktionerne er lynhurtige om morgenen, men om aftenen er boksen nærmest ikke til at trække i gang. Den ligesom husker 2-3 trin (tryk på fjernbetjeningen) og kommer så "væltende" med dem, hvorved vi så lige må starte forfra og simpelthen vente i adskillige sekunder for hvert trin vi foretager i forbindelse med en planlagt optagelse. Mere så den "forstår" hvad vi mener.

Ovenstående scenarie har faktisk været gældende i flere måneder, men den er desværre blevet langsommere med tiden. Har en af jer en ide eller måske har svaret på, hvorfor den virker så fint om morgenen og kører så langsomt om aftenen /#?

icon

Bedste svar af Rabo 30 november 2011, 10:15

Hej Kim

Jeg har ikke den store erfaring med TDC TV, så afhjælper dette ikke problemet, vil jeg foreslå dig at kontakte Hotline for at få det fejlmeldt.

Du kan finde kontaktoplysningerne her.

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kimbr

Prøv at nulstille TV-boksen efter denne vejlendning, og se om det kan afhjælpe problemet:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19391

Det kan også have noget med diskforbruget at gøre, så prøv også denne vejledning, hvis ovenstående ikke hjælper:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19389

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rasmus,

Tak for hurtigt svar.

Jeg forsøger mig med nulstillingen, da jeg i forvejen vidt muligt holder restkapaciteten af harddisken på mellem 30 og 35 %. Lige nu ser jeg, at der er en Memory load på 79%(ved ikke helt præcist, hvad det er) og 39% remaining på Disk usage, hvilket må være det tal jeg skal se efter.

Med mindre du har erfaring med, at tallet bør være højere.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Jeg har ikke den store erfaring med TDC TV, så afhjælper dette ikke problemet, vil jeg foreslå dig at kontakte Hotline for at få det fejlmeldt.

Du kan finde kontaktoplysningerne her.

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$