Langsom streaming, og loading.

Lidt Info først
- Router:

Model: TDC-Homebox ADSL

Hardware-version: 3DK04-02

Software-version: Fast3DK04_7AT046

Testet på over 3 forskellige computere, og forskellige browsere.

Testet på forskellige porte.

Testet med forskellige sikkerhedes-krypteringer.

Testet både Wlan, og Lan.

Testet med forskellige firewall-typer. (Høj/Normal/Lav)

Ping til google: 50-55.

Download: ~14 Mbits

Upload: ~1,6 Mbits

Problemet: 

Kort sagt; alting loader langsomt. Utroligt langsomt. Jeg kan ikke loader en youtube video, over 480p, eller streame Netflix i en ordenlig kvalitet. Hvis der skal loades Flash-spil online, tager det også utroligt lang tid. Det gælder alle browsere, og alle computere.

Alt hjælp tages imod med åbne arme 
På forhånd, tak.

//Js

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Har du styr på at lave en ping i en kommandoprompt? Hvis ja så prøv med 20 stks mod google.dk

Ellers er det - Start - i søgefeltet skriver du "cmd" og skriver ping google -n 20

tryk derefter enter. Skriv resultatet herinde.

droid skrev:
Har du styr på at lave en ping i en kommandoprompt? Hvis ja så prøv med 20 stks mod google.dk

Ellers er det - Start - i søgefeltet skriver du "cmd" og skriver ping google -n 20

tryk derefter enter. Skriv resultatet herinde.

Pingen er taget gennem CMD. Tog omkring 50-60 stk. med et gennemsnit på de 50-55.

//JS

Det skal lige siges at det var siden jeg fik Homebox'en. På min gamle Netgear-Router, kørte alting fint.

//JS

Endnu en opdatering! Hvis jeg kobler mig på med LAN Kabel, så kan jeg lige streame 1080p på Youtube.
SÅ det ser ud til at det har noget med det trødløse at gøre.

//Js

Omdømme 2

Jeppe-S skrev:
Endnu en opdatering! Hvis jeg kobler mig på med LAN Kabel, så kan jeg lige streame 1080p på Youtube.
SÅ det ser ud til at det har noget med det trødløse at gøre.

//Js

Ahhhh ok, altså trådløst netværk er jo noget værre møg rent ud sagt. Det er alt for påvirkeligt af andre faktorer.

Du kan evt se om du kan optimere dit trådløse netværk:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23165

Det er ligemeget hvilken kanal jeg vælger. Selvom jeg sidder ved siden af routeren er forbindelsen dårlig.

Omdømme 2

Jeppe-S skrev:
Det er ligemeget hvilken kanal jeg vælger. Selvom jeg sidder ved siden af routeren er forbindelsen dårlig.

Ok, så har du sandsynligvis så meget støj i dit område at det er umuligt med en ordentlig trådløs forbindelse.

Er netop returneret fra ferie og har oplevet samme dårlige hastigheder. Min 10/1 MBIT forbindelse giver mig kun 0,4/0,1 Mbit i hastighedstest og det er ligegyldigt om det er via den trådløse eller direkte Wlan forbindelse.

Har fejlmeldt til TDC - der må være noget galt med forbindelsen.

Har tidligere haft problemer - der viste sig, at der var brud/dårligedom i TDC's kabler.

Har ellers sjældent problemer med hastigheden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)