Svar

Langsom Overførsel til Homedisk

• 0 kommentarer
Hej.

Kan det være rigtig når jeg overføre filer til og fra homedisken at det højst kan overføre med 2 -2,5mb/s 

og hvis jeg nu har lagt en installiation på homedisken og prøver og åbne den beder den om brugernavn og adgangskode, hvilken skal jeg bruge der ? 

Mvh Kristian.

icon

Bedste svar af Rabo 26 juli 2011, 08:26

Hej Kristian

Prøv med det brugernavn og password du finder i starten af denne guide:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Om det kan være rigtigt..... Tjaaaa... Hvis det er det du måler.... Glad humørikon

Det er en hastighed du kan påvirke. Hvis den er sat i en langsom switch - så må du skifte den. Hvis kablet er beskadiget - så må du skifte det. Er den computer du overfører fra koblet op via kabel eller trådløs? Osv...

Brugernavn og adgangskode er det samme som du bruger her.

Vh

Peter

Switchen er 1000mbit og kører på trådløst n netværk som er 300mbit. Helt nyt kabel der fuldte med.
Ja regnede også med når den sagde den skulle bruge brugernavn at det var det her altså mit TDC login, men den siger det er forkert.
Jeg kan sagtens ligge ting ind på den, men når jeg åbner en installation på den så kommer det der Windows log in, og har prøvet TDC og computerens, men intet virker
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg beklager - men der forstår jeg godt nok ikke lige hvad du mener..... Altså vedr. login procedure.

Jeg er heller ikke med på om den computer du uploader fra er koblet til via kabel eller du bruger den trådløst? Hvis du vil have en sand hastighedsmåling er du nødt til at foretage den via kabel. Hvis hastigheden er ok via kabel er det jo den trådløse opkobling der er flaskehals.

Det - at et kabel er helt nyt - det er desværre ikke nogen garanti. I min fortid som IT-ansvarlig har jeg set flere dårlige kabler end jeg bryder mig om at tænke på....

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kristian

Prøv med det brugernavn og password du finder i starten af denne guide:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677

Vh.

Rasmus - TDC

Fik løsning på log in. Jeg bruger trådløst internet. jeg syntes bare det er underligt jeg kun kan overføre med 2,5 mbit til homediskken, mens jeg kan hente ting fra nettet på hvertfald 8 mbit, har ikke hurtigere forbindelse så kan ikke teste det der.

Prøver og skife kabel og vender tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)