Langsom hasithed HomeDuo

Jeg har HomeDuo med Bredbånd op til 10 mbit. Og min hastighed er iflg. TDCs hastighedskontrol 3,54 Mbit/0,37 Mbit. Jeg har testet hastigheden flere gange og får omtrent det samme resultat hver gang. Og samtidig står der på TDC.dk, at min Garanteret minimumshastighed 5 Mbit / 512 kbit.

For nogle måneder siden havde jeg problemer med at modemmet blinkede i DSL og en teknikker gjorde et eller andet så den blev stabil, jeg tror han frøs hastigheden.

Så nu er mit spørgsmål om jeg bare skal finde mig idet?

Får jeg en rabat?

Får i fixet jeres ledningsføring, så jeres ledninger kan klare de hastigheder i lover jeres kunder?

Eller skal jeg finde andre udbyder, fx. via tv?

1 Kommentar

Hvis du brokker dig til kundeservice, sætter de hastigheden ned til "op til 5 mbit/s" og så er garanteret minimums hastighed nok omkring 2 mbit/s i stedet. Men nu lever de så op til hvad de har lovet. Du vil nok også få nogle af pengene tilbage, for den tid linjen har kørt for langsomt, i forhold til hvad du er blevet "garanteret"

Det kan kan også være du er så heldig, at de kan placere dig på noget udstyr, tættere på. Men du skal nok ikke regne med de kommer og omlægger en større strækning, så du kan få 10 mbit/s. 

Sidder selv på en halveret 10 mbit/s..

Mvh. Tengu

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)