Svar

Landsdækkende problemer på TDC TV + radio

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

• GTH
  • Instruktør
  • 63 kommentarer
Der har været en kortvarig afbrydelse af ca. 5 minutters varighed (mellem kl. ca. 10.50 - 10.55) på samtlige TV- og Radiokanaler pga. strømfejl.

Der kan fortsat være enkelte TV- samt radiokanaler som endnu mangler signal.
Der kan ligeledes være problemer med at få forbindelse til TV Platformen.

Mvh. Gitte

icon

Bedste svar af GTH 30 november 2011, 13:06

Hej alle

Det tyder på at vi er ved at have løst fejlen helt nu - og TV burde køre ok igen

Systemerne bliver dog hårdt presset når så mange kunder forsøger at logge ind på samme tid. Så hvis der stadig opleves problemer med udfald på enkelte kanaler eller problemer med at få forbindelse til TV Platformen, bedes I have en smule tålmodighed - vent evt. 15 min. før der forsøges med genstart af digitalmodtager.

/Gitte

Se original

17 Kommentarer

Meget glad humørikonvornår regner i med det er normalt igen  for jeg ka ikke se tv  og nu har jeg prøvet at genstarte 3 gange 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Birgit11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte

Her kl. 12:15 har jeg stadigvæk ikke noget tv signal trods genstartning.

Venlig hilsen Birgit

Hej

Har prøvet at genstarte 2 gange, men den kan ikke finde en server.

Hilsen Anker

Vi har intet signal nu, tidligere var det kun få kanaler vi manglede, vi har genstartet, men uden resultat

mvh

Knud

Hej

Det er en landsdækkende fejl, og TDC arbejder

på at finde fejlen

Hilsen

HJ

jaaa så er kom der tv igen Meget glad humørikon godt med klumper i lol 

ja nu kom der næsten alle kanaler, nu mangler bare tv2

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle sammen

Nå så er jeg da ikke den eneste der er uden TV. Har prøvet at ringe til Hotline, men får beskeden: Det er ikke muligt at komme i forbindelse med Hotline pga tekniske problemer, og hov nu kom mit TV igenOverrasket humørikon

Jeg fik et helt chok, da det kom tilbageBlinkende humørikon

hilsen Bente/bbs

Jeg har lige fået mit signal tilbage... Glad humørikon

Kære TDC. Prøv dog at præciser problemerne, og kom med statussituationen noget oftere. Opdater f.eks. her hvert 10. minut. I øjeblkket har i lukket jeres telefoner, så det er nok smart at kommunnikere med jeres kunder lidt oftere.

hvornår kan jeg forvente det er løst??? hvornår for man rabat på regningen når det ikke virker???

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gitte.

Dejligt, at der var så hurtigt svar ang. nævnte problem. Selvsamme problem her, selvom vi har prøvet at genstarte på diverse måder.

Vi så TV2 Film indtil kl. 10, da vi skulle ud på det tidspunkt - vendte hjem, og får stadig kun beskeden - TV signalet er blevet afbrudt .. og hvad dertil hører Trist humørikon

Netop nu imens jeg skriver dette - kl. 12.40 er billedet tilbage igen på TV2 Film - tjekker derfor samtidig samtlige kanaler igennem. Mangler stadig Cartoon, TV1000 Action , TV4 Sverige, ARD .... Da vi kommer til TV1000 HD, som også mangler, tabte den igen TV-signalet, og endnu værre - TV2Sport HD mangler også.

Begge HD-kanaler giver beskeden med at tv-signalet er blevet afbrudt, og med at kontakte Hotline - det gør de øvrige kanaler dog ikke.

DiscHD viste prøvebillede ...

I mellemtiden er Cartoon og TV4 Sverige kommet tilbage, samt DiscHD.

Radio på Mit TDC TV, og ligeledes radiokanalerne kører her.

Håber, at I får det til at køre normalt igen.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Det tyder på at vi er ved at have løst fejlen helt nu - og TV burde køre ok igen

Systemerne bliver dog hårdt presset når så mange kunder forsøger at logge ind på samme tid. Så hvis der stadig opleves problemer med udfald på enkelte kanaler eller problemer med at få forbindelse til TV Platformen, bedes I have en smule tålmodighed - vent evt. 15 min. før der forsøges med genstart af digitalmodtager.

/Gitte

Vi skriver i dag 30/11 2011.

Jeg synes alle posterne er ren historieskrivning.

I dag er TV&Radio total ude af drift.

Hvorfor er TDC's driftsinformation så forbandet ringe?

De skriver tilsyneladende kun konkret, når fejlene er læst.

Vi burde vist allesammen finde os en anden leverandør, der

tager deres kunder alvorligt.

TDC-forum's teknologi stammer tilsyneladende fra dengang

Rude Konge kun var Knægt.

Mig imponerer amatørfirmaets weebfolk i hvert fald ikke.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Takker Gitte for opdateringen Blinkende humørikon

Men ... acj1938 ... Hvad menes med historieskrivning ?? Og endnu mere - Kan du i det mindste ikke tale på et normalt sprog herinde, i stedet for at rakke TDC ned ... Rakker du også ned på dig selv på den måde, hvis ikke alt kører efter dine planer derhjemme .... TÆNK, før du ligger sådan et indlæg ind !!!!!!!

Kunderne opdaterer ind til TDC, så de kan få løst problemet hurtigere på denne måde, hvilket vist ikke kan rakkes ned på.

At du tilsyneladende føler, at du bliver p***** på, er ikke TDC's fejl, og Deres teknologi er vist betydeligt længere fremme end dine ondskabsfulde tanker.

Og da du har været registreret siden d. 12/11 2010, burde du bestemt kende til, hvorledes man opfører sig herinde (såfremt du da ikke direkte kalder på at blive bortvist).

Desuden -- hvorfor skal folk skifte leverandør, for TDC er hurtige til at få deres ting hurtigt tilbage, så folk igen kan se tv osv....

Derfor - Prøv at bruge toppen først, før du begynder at rakke ned på TDC.

Mvh

MacGyver

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej acj1938

Der er kommet 2 anmeldelser af dit indlæg her. Nogle af de andre brugere, som har skrevet til os, at de ikke bryder sig om den tone du skriver med og at de finder din opførsel ødelæggende for tonen på forum.

Jeg har med undren læst dit indlæg her. Og da jeg læste det, gik jeg tilbage og læste nogle af de andre indlæg du har lavet. Jeg må absolut give dem ret. Du har ikke et ret pænt sprog og du er meget negativ over TDC. Men du er på intet tidspunkt konkret med, hvad det er du er så vred over. Du har lavet en copy/paste, at du mener folk skal lave en "TDC Hade side" - dette har jeg godt set tidligere. Og jeg bemærker, at FN på et tidspunkt får dig lidt ned på jorden.

Jeg vil bede dig om, at skrive pænt og ordentligt. Jeg har lagt en linje her på forum, så der er plads til at være utilfreds med TDC - også på TDC' eget forum. Men der er en grænse og den er du nået til. Hvis du er så vred på TDC og du ikke har noget konkret, må jeg bede dig om at holde det væk herfra.

Hilsen

Ja-ja så er den gal igen, har intet TV-signal - en forandring fra ekstrem dårlig internet. Siger snart farvel og tak for dårlig service gennem mange år. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)