Lan virker men ikke wi-fi

Hejsa

I går morges, da det tordnede og jeg mit strømstik ud af væggen til router og stationær computer. Da jeg om eftermiddagen havde sat det i igen var mit trådløse netværk ubrugeligt: Det var svagt på i et par minutter. Efter at have gjort det logiske: reset router samt speedstream 4100 (totalt disconnect i 10 min osv) var der ingen forbedring.

Der er forbindelse fra stationær computer via router til internettet, mens det trådløse netværk er totalt dødt.... Det logiske ville så være, at det var routeren der var gået, men jeg var ude at hente en ny...og med samme resultat desværre

What dælen do I do?

1 Kommentar

Hej ZiggyStardust

Tak for dit spørgsmål.

Jeg er ked af at høre at du oplever problemer med det trådløse. Jeg skal være ærlig og sige at jeg også hoppede direkte til konklussionene at det var selve routeren det var galt med, men hvis du har testet med en anden så kan vi da kun være enige om at det ikke er tilfældet længere Glad humørikon

Derfor vil jeg anbefale dig at kable uden om din router og direkte på dit modem, for at se om problemet stadig er der, eventuelt teste med en anden computer, så vi har udelukket alt andet. Er problemet der eften denne lille test, så er du nødt til at kontakte vores hotline, da vi så skal have undersøgt din linie.

Du finder vores kontaktoplysninger her:

www.tdc.dk/kontakt

Jeg håber du får løst problemet.

Hilsen Line

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$