LAN hastighed

Nogen der ved hvorfor hastigheden på mit LAN er så dårlig?

Jeg har en PS3 som skal streame fra en NETGEAR NAS-server. Har en HOMEBOX fra TDC og alt skulle være opsat rigtigt. Når jeg streamer m2ts filer, fra mit HD kamera går det ufatteligt langsomt.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eilschou71,

Det er et stykke tid siden, du stillede dit spørgsmål herinde - har du fundet en løsning?

Hvis du har, så er du velkommen til at dele den med de andre brugere herinde. Hvis ikke, så giver jeg lige dit indlæg en chance til, ved at løfte det op i nærheden af toppen af forumet i en kort periode Glad humørikon

Hilsen Ulf

Ja jeg kunne nu også godt bruge et svar på det spørgsmål.

hej nu ved jeg ikke lige hvormeget sådan en fil belaster netværket men du kan prøve at trykke på select på dit joypad når du streamer noget til din ps3 så kan du se hvor meget du trække igennem på netværket håber du finder en løsning på dit problem

mvh spernova 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har selv haft et problem med en Netgear NAS. Netgear laver åbenbart nogle modeller som er komplet uegnede til andet end at gemme dokumenter ol. på. De er simpelthen alt for langsomme til anden brug.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)