laaaangsom internet og mega langsom på tdc play ??

• 0 kommentarer
hej er ny kunde med tdc  play det køre utrolig langsomt selv om jeg er på 3g net med en fin dækning hvad er fejlen ?

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

entlig siger at du er på 3g ikke så meget om hvilken hastighed du får men mere hvilken hastighed du kan få.

kan jeg logge dig til at måle din hastighed.

http://hastighedstest.tdc.dk

jeg skulle gerne have en download på 15  men har på 2,64 og upload på 0,94

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Ja

det er noget som mange misforstår.

Du har mobil bredbånd og du kan der for ikke forvente at få en fast hastighed.

der er rigtig mange paremertere der spiller ind i hvilken hastighed du har.

det kan være forde at der er mange på den antænne du sidder på, og forde en antænne har en hastighed som skal deles ud til alle de brugere som er på den pågældene antænne.

det kan også være forde at den antænne du er på ikke har så høj en hastighed. du kan se her hvilken hastighed du maximum kan opnå i dit område på TDCs dækningskort.

http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_help_mob_daek&id=13038, du skal dog huske at det er en teortisk model og det er derfor ikke sikkert at den afspelger de faktiske forhold.

de er de 2 hyppiste grunde til at du ikke får den hastighed du forventer med mobilbredbånd.

De der 15 mbit/s som det bliver markedsført som, er højest misvisende, det der stadig de færreste steder der er opgraderet til 15 mbit/s. den typiske hastighed er lige omkring 2 - 3 mbit/s hos TDC. Har selv deres (15 mbit/s) og er sjældent over 1.5 mbit/s selv ved fuld 3g dækning.

Det er måske en anelse at overdrive, at sælge det som op til op til 15 mbit/s, men de kan tilsyneladende slippe godt afsted med det.

Bedste hastighed jeg har oplevet på mobilt bredbånd er stadig på min fars 3g modem, hvor jeg har været helt oppe på næsten 10 mbit/s. Men den kører godt nok heller ikke på TDC's netværk men derimod 3's, det kan være det er det der gør forskellen Blinkende humørikon

Omdømme 3

Hej,

det er faktisk ikke så misvisende igen, man skal bare huske at sette sig ind i det produkt man køber.

når du køber 15 megabit ved TDC siges der jo heller ikke at du altid ville kunne opnå den hastighed, der står faktisk det her under om produktet.

"Skulle en hel masse mennesker være på nettet samtidig, eller befinder du dig langt fra den nærmeste mast, påvirkes hastigheden." der med også sagt at du ikke kan forvente at få fuld hastighed.

Jeg vil give dig ret i at det ikke er helesandheden, og TDC nok burte at hendvise bedre til dæknings kortet for at give et bedre bille af hvilken hastighed du kan forvente.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)