Kvittering af sendte mails

Er det ikke muligt at bede systemet om en kvittering for, om modtager har læst mails eller i hvert fald om den er læst på modtagerens computer?

Jeg har forgæves ledt efter denne mulighed.

Hilsen

Nesuarg

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej nesuarg

I Outlook vælges anmodning om "Kvittering for læsning"/"Kvittering for modtagelse" under Funktioner/Indstillinger/E-mail-indstillinger/Registreringsindstillinger.

Du skal dog være opmærksom på, at der er tale om en anmodning, og modtager kan vælge ikke at sende kvitteringen.

Mvh Stephen

Hej Stephen

Tak, det er jeg helt med på, og det er samme facilitet jeg efterlyser i TDCmail og det er vel webmail?

Jeg husker ikke om det var muligt da jeg havde hotmailkonto.

Mvh.

Nesuarg

Hej nesuarg

Et suplerende svar til Stephens indlæg.

Nej, mig bekendt, har du ikke den mulighed på webmail, og jeg kan heller ikke finde den i hotmail.

Jeg syns det er ærgerligt at du har afmeldt din hotmail. Det er altid rart at have en anden mailadresse konto end den ens udbyder kan tilbyde. 

Hvis du en dag står og mangler en mailadresse i 10 min. kan du låne en mailadresse på denne side: 10 min. mail  Hvis jeg er i tvivl om en side er ok prøver jeg siden af først med en fup-mail, før jeg sender bud efter et program eller nyhedsmail.

Hvis andre brugere kikker med i denne tråd og evt. har Windows Live mail, kan indstillingen  i det program gøres her: Åben pogrammet.

øverst i vindue ved mørkeblå fane - indstillinger - e-mail - faneblad: Kviteringer.

Hej MajaH

Tak for dit svar, så leder jeg ikke mere efter den facilitet. Jeg har godt nok stadig en hotmailkonto, men jeg bruger den ikke så tit, bortset fra når jeg rejser, så er det som oftest den jeg benytter.

Ha' en fortsat god dag.

Hilsen

Nesuarg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8